دانلود سریال house of the dragon

دانلود سریال house of the dragon

سریال house of the dragon یکی از جذاب‌ترین سریال‌های تلویزیونی سال‌های اخیر در قالب اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی و عاشقانه است. تاکنون 2 فصل از این سریال آمریکایی پخش شده است و توانسته با صحنه‌هایی جذاب و بازیگرانی کارآزموده مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد. شما می‌توانید تمام قسمت‌های این سریال جذاب را با بهترین کیفیت و به صورت رایگان از سایت فام مشاهده کنید. در این‌ مقاله می‌خواهیم درباره سریال هاوس اف دراگون صحبت کنیم و با عوامل آن بیشتر آشنا شویم. پس تا انتها همراه ما باشید.

تماشای رایگان سریال خانوان اژدها

تماشای رایگان سریال house of dragon

نگاهی به سریال house of the dragon

دانلود سریال house of the dragon
دانلود سریال house of the dragon

سریال house of the dragon یک سریال تلویزیونی فانتزی و درام است که به عنوان پیش‌درآمدی بر سریال محبوب “بازی تاج و تخت” ساخته شده است. این سریال بر اساس کتاب «آتش و خون» نوشته «جورج آر. آر. مارتین»، به تاریخچه خاندان تارگرین و سلطنت اژدهاسواران پرداخته و داستان آن حدود ۲۰۰ سال قبل از وقایع «بازی تاج و تخت» را روایت می‌کند. در دنیایی که قدرت و خون‌ریزی حرف اول را می‌زند، تماشاگران شاهد جنگ‌ها، توطئه‌ها و درگیری‌های خانوادگی خواهند بود که امپراطوری تارگرین‌ها را شکل می‌دهند.

سریال خاندان اژدها به ‌تدریج وارثان را در موقعیت‎هایی مختلف قرار می‌دهد و نتیجه آن چیزی جز اجتناب ‌ناپذیرترین خون‌ریزی در افق را ندارد. این سریال یک اثر غنی، با نویسندگی دقیق و کارگردانی زیبا است و بودجۀ آن بسیار بیشتر از فصل اول بازی تاج و تخت است.

سریال House of the Dragon  با چشم‌انداز لیر از پادشاهی شکست‌خورده آغاز می‌شود که می‌خواهد وارث خود را انتخاب می‌کند. اگرچه شخصیت‌ها در طول سریال تغییر می‌کنند؛ موضوع جانشینی همه ‌چیز را کنار یکدیگر نگه می‌دارد. این سریال با بازگشت به وستروس، قاره‌ای پر از راز و رمز، تخیل و واقعیت را در هم می‌آمیزد و با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و بازیگرانی برجسته، بینندگان را به دنیایی می‌برد که در آن اژدهاها و نبردهای بزرگ جزء جدانشدنی زندگی هستند. داستان سریال با محوریت رقابت بین اعضای خاندان تارگرین برای نشستن بر تخت آهنین، پر از کشمکش‌های احساسی و سیاسی است که هر کدام از شخصیت‌ها را به سوی سرنوشت خود می‌برد.

سریال هاوس اف دراگون با ترکیبی از تاریخ خیالی غنی و شخصیت‌های پیچیده، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای دوستداران فانتزی و حماسه‌های تاریخی به ارمغان می‌آورد. این سریال محصول کشور آمریکاست و اولین فصل آن سال 2022 پخش شد و تاکنون دو فصل از آن پخش شده است.

آشنایی با عوامل سریال house of the dragon

دانلود سریال house of the dragon
دانلود سریال house of the dragon

داستان سریال هاوس اف دراگون به کارگردانی میگل سپاچنیک و رایان کندال، با تیمی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان با تجربه از جمله جورج آر. آر. مارتین، ساخت و توسعه یافته است. فیلمنامه این سریال را نیز رایان جی کوندال و سارا هس به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده است.

 از نظر بازیگری، سریال House of the Dragon با حضور بازیگرانی برجسته و شناخته‌شده چون پدی کانسیداین در نقش پادشاه ویسریس تارگرین، اما دارسی در نقش شاهزاده راینیرا تارگرین، مت اسمیت در نقش دیمون تارگرین، و اولیویا کوک در نقش آلیسنت های‌تاور، به یک مجموعه دیدنی تبدیل شده است.

این سریال علاوه بر داستانی جذاب و پیچیده  با جلوه‌های بصری خیره ‌کننده و طراحی صحنه و لباس‌های زیبا، بینندگان را به دنیایی غنی و پرجزئیات از وستروس بازمی‌گرداند. سریال هاوس اف دراگون با ترکیبی از درام خانوادگی، جنگ‌های سیاسی و نبردهای حماسی، تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را برای تماشاگران فراهم می‌کند.

تماشای سریال House of the Dragon از سایت فام

سریال House of the Dragon، مجموعه‌ای جذاب و دیدنی است که به صورت رایگان از سایت فام پخش می‌شود.برای تماشای این سریال جذاب ابتدا باید وارد سایت فام شوید و با وارد کردن نام سریال در بخش جستجو آن وارد پوشه سریال شوید.

شما می‌توانید در این بخش، تمام قسمت‌های سریال را با چند کیفیت مختلف (باتوجه به سرعت اینترنت) مشاهده کنید و از تماشای آن لذت ببرید.