پخش زنده منچسترسیتی مقابل فولام 11 شهریور 1402

پخش زنده منچسترسیتی مقابل فولام 11 شهریور 1402

در این صفحه لینک پخش زنده منچسترسیتی مقابل فولام 11 شهریور 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچسترسیتی مقابل فولام 11 شهریور 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی لیگ برتر انگلیس، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچسترسیتی و فولام را روز ‌شنبه به تاریخ 11 شهریور (2 سپتامبر 2023) در ساعت 17:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچسترسیتی و فولام برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته منچسترسیتی و فولام در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر انگلیس 2024-2023، دو تیم منچسترسیتی و فولام، در استادیوم اتحاد، به مصاف یکدیگر می‌روند.    

پخش زنده منچسترسیتی مقابل فولام 11 شهریور 1402
پخش زنده منچسترسیتی مقابل فولام 11 شهریور 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم منچسترسیتی، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، تاکنون 3 برد و 2 نتیجه مساوی به دست آورده است. تیم  منچسترسیتی در بازی گذشته خود، طی مسابقات لیگ برتر، مقابل تیم شفیلد یونایتد قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف برد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم فولام نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 2 برد، 2 نتیجه مساوی و 1 باخت به‌ دست آورده است. تیم فولام در بازی گذشته خود طی مسابقه جام اتحادیه انگلیس، مقابل تیم تاتنهام قرار گرفت و سرانجام این بازی به نفع تیم تاتنهام قرار گرفت.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم، را، با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که در این بازی‌ها، تیم منچسترسیتی ، همواره پیروز میدان بوده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز ‌شنبه به نفع تیم  منچسترسیتی تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

جالب است بدانید، تیم قدرتمند  منچسترسیتی در 15 بازی از 17 دیدار اخیر خود در لیگ برتر انگلیس پیروز شده است. سیتی سبک بازی متفاوتی دارد. آن‌ها توپ و بازی را به خوبی کنترل می‌کنند و همین امر منجر به پیروزی‌های متوالی این تیم شده است.

کوین دی بروین، جان استونز، مانوئل آکانجی از تیم منچسترسیتی و کالوین بسی از تیم فولام غایبین این بازی هستند. دوری بازی را هم  مایکل اولیور برعهده دارد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم منچسترسیتی و فولام، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و فولام چه ساعتی است؟              

ساعت بازی دو تیم منچسترسیتی و فولام نیز ساعت 17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز ‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید. 

IPTV