اسپانیا – انگلیس جام ملت های اروپا شبکه سه

اسپانیا - انگلیس جام ملت های اروپا شبکه سه

در این صفحه لینک اسپانیا – انگلیس جام ملت های اروپا شبکه سه 24 تیر 1403 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

🔻 پخش زنده شبکه سه 🔻

 سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی یورو 2024، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی اسپانیا و انگلیس  را روز یک‌شنبه به تاریخ 24 تیر (14 جولای 2024) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.  تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات یورو 2024، این بار بین دو تیم پرطرفدار انگلیس و فرانسه برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته انگلیس و فرانسه

در مرحله نهایی یورو 2024 ، دو تیم انگلیس و فرانسه، در ورزشگاه المپیک برلین آلمان به مصاف یکدیگر می‌روند. اسپانیا با نتیجه 2 بر 1 فرانسه را شکست داد و انگلیس هم با همین نتیجه از سد هلند گذشت و هر دو تیم با شکست حریفان‌شان به مرحله نهایی راه یافتند.

اسپانیا در یورو 2024

اسپانیا - انگلیس جام ملت های اروپا شبکه سه
اسپانیا – انگلیس جام ملت های اروپا شبکه سه

 

 تیم ملی اسپانیا سه فینال آخر خود در تورنمنت‌های بزرگی مانند جام جهانی و یورو پیروز میدان بوده است. همچنین نه فینال لیگ قهرمانان و ده فینال لیگ اروپا که تیمی اسپانیایی در آن حضور داشته‌، همگی با پیروزی آنها به پایان رسیده‌اند. تیم لوئیس دلافوئنته اولین کشور یورو 2024 است که در هر 6 مسابقه‌اش تا فینال یورو به پیروزی برسد. البته آن‌ها برای شکست دادن آلمان به 30 دقیقه اضافه نیاز داشتند اما غیر از آن، تمام رقبایشان را در 90 دقیقه درهم شکستند. اسپانیا این بازی‌ها را با بازیکنان برتر و جهانی به سرانجام رسانده است. در این سری مسابقات هم 9 گلزن متفاوت داشته که در سراسر زمین توانسته تهدید روی دروازه حریف ایجاد کنند اما بدیهی است که هرجا صاحب توپ باشند، می‌توانند به حریف ضربه بزنند.

انگلیس در یورو 2024

انگلیسی‌ها در دیدار با هلند، با سیستم 1-2-4-3 بازی ‌کردند تا بتوانند از پس بازی هجومی هلند برآیند. هلند هم با سیستم 3-3-4 بازی ‌کرد و  یک بازی سریع و خوش‌تکنیک ارائه کرد. اما متاسفانه تیم ملی هلند تنها یک رهبر و بازی‌ساز بزرگ داشت. همین امر باعث شد تا این تیم در خط میانی مقابل انگلیس کم بیاورد. نیمه اول دیدار هلند و انگلیس از بهترین جدال‌های یورو 2024 به‌شمار می‌آید. دو گل و دو تیر دروازه و چندین صحنۀ حساس و خطرناک دیگر حاصل نیمه اول بازی بود. اما در نیمۀ دوم بازی هر دو تیم با احتیاط بیشتری بازی می‌کردند تا این‌که در نیه دوم انگلیس هجومی‌تر بازی کرد و توانست نتیجه بازی را به نفع خود برگرداند. گرت ساوتگیت از هشت سال گذشته، تاکنون سرمربی انگلیس بوده است. در طی این سال‌ها مربیگری، موفق شده یکبار تیمش را به نیمه‌نهایی جام جهانی (2018) و یکبار هم به فینال جام ملت‌های اروپا (2020) برساند.

اسپانیا - انگلیس جام ملت های اروپا شبکه سه
اسپانیا – انگلیس جام ملت های اروپا شبکه سه

در حالی‌که تیم ملی انگلیس، قبل از مربیگری ساوتگیت، یک قهرمانی در جام جهانی 1966 و یک عنوان چهارمی در جام جهانی 1990 کسب کرده بود و در جام ملت‌های اروپا هم هیچ موفقیتی نصیبش نشده بود. اما الان ساوتگیت تیمی ساخته که در شش سال گذشته دست کم مدعی قهرمانی در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا بوده و دو بار هم به فینال اروپا رسیده است. با وجود این افتخارات اما باز هم شانس تیم ملی اسپانیا برای پیروزی در فینال یورو 2024 به وضوح بیشتر از انگلیس است اما فوتبال یک بازی غیر منتظره است و ممکن است در فینال تیم انگلیس همه معادلات و محاسبات را به هم بریزد.

زمان پخش اسپانیا – انگلیس جام ملت های اروپا شبکه سه ؟           

ساعت بازی دو تیم انگلیس و اسپانیا نیز ساعت  22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV