بهترین رستوران های شیراز با قیمت مناسب و منو

بهترین رستوران های شیراز با قیمت مناسب و منو

بهترین رستوران های شیراز با قیمت مناسب و منو : شیراز از مهم ترین شهر هایی است که از نظر توریستی و تاریخی حرف اول را می زند و فقط به خاطر شهر تاریخی بودنش معروف نیست، بلکه رستوران ‌های بی ‌نظیر و غذا های سنتی و محلی‌ اش نیز زبانزد خاص و عام هستند که باعث می شوند مردم حتی یک بار هم شده به این شهر سفر کنند و طعم عالی و خوش مزه غذا های آنجا را بدون نگرانی از هزینه بچشند. راز محبوبیت غذاهای شیرازی در دستور های سنتی و اصیلی نهفته است که همچنان با همان روش ‌های قدیمی تهیه می ‌شوند.

استفاده از مواد تازه و طبیعی که هر روزه به دست آشپزان ماهر می ‌رسد، باعث می ‌شود طعم غذاها همچنان اصالت خود را حفظ کند و هر لقمه ‌ای از آن ‌ها شما را به دل تاریخ ببرد. پس اگر به دنبال تجربه ‌ای بی ‌نظیر و چشیدن طعم‌ هایی اصیل هستید، سفر به شیراز و امتحان کردن غذا های محلی آن را از دست ندهید. از رستوران های شیراز با قیمت مناسب عبارتند از:

  • رستوران دوسی شیراز: خیابان پیروزی، کوچه چهار
  • رستوران ملل هتل پارس شیراز: خیابان کریم خان، هتل پارس شیراز، طبقه اول
  • رستوران سنتی صوفی شیراز: خیابان ستارخان
  • رستوران سنتی کته ماس شیراز: ایزدی، خیابان لطفعلی خان زند
  • رستوران باغ شاپوری شیراز: بلوار کریمخان، خیابان انوری، باغ و عمارت شاپوری
  • رستوران حاجی بابا شیراز: بلوار کریمخان زند

رستوران ملل هتل پارس شیراز

اگر در سفر به شیراز به دنبال رستورانی هستید که در نزدیکی محل اقامتتان باشد، رستوران های هتل پارس شیراز می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. هتل پارس شیراز از هتل های 4 ستاره شیراز به شمار می رود که دارای چندین رستوران در طبقات مختلف است که هر کدام دارای منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد که در کنار کیفیت بی نظیری که دارند، در بین رستوران های شیراز با قیمت مناسب نیز جای گرفته اند. اگر به غذاهای فرنگی و بین المللی علاقه دارید، رستوران ملل این هتل را انتخاب کنید. این رستوران در طبقه اول هتل واقع شده است که برای سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام می توانید به آن مراجعه کنید.

آدرس: شیراز، خیابان کریم خان، هتل پارس شیراز، طبقه اول

رستوران دوسی شیراز

رستوران دوسی، از رستوران های شیراز با قیمت مناسب به شمار می رود که در مرکز شهر شیراز واقع شده و از زیبا ترین مکان ها برای یک تجربه به یاد ماندنی در یک فضای کاملا صمیمانه است. دکوراسیون منحصربه‌فرد رستوران دوسی، با طراحی زیبا و دلنشین، این امکان را فراهم کرده است که بتوانید با انتخاب خود، غذای مدنظر خود را در فضای باز و یا محیط رستوران نوش جان کنید.

در اینجا، کیفیت غذاها به هیچ‌ وجه فدای قیمت مناسب نمی‌ شود و با دقت و وسواس بسیار، بهترین غذاها به مشتریان ارائه می ‌شود. منوی متنوع رستوران دوسی، شامل انواع کباب‌ های آبدار و خوشمزه، پلوی‌ های معطر و خورش ‌های اصیل است که هر کدام می‌ توانند رضایت شما را جلب کنند.

رستوران دوسی به فکر همه مشتریان خود بوده و برای گیاه‌ خواران نیز گزینه ‌های متنوعی از غذا های گیاهی در منوی خود قرار داده است. از مزیت های انتخاب رستوران دوسی، این است که شما می توانید غذای خود را به صورت بیرون بر نیز تحویل بگیرید. این رستوران هر روز هفته از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب، آماده پذیرایی از مهمانان خود است و با افتخار لحظاتی خوش و به ‌یادماندنی را برای آنان فراهم می‌کند.

آدرس: شیراز، خیابان پیروزی، کوچه چهار

رستوران سنتی صوفی شیراز

رستوران سنتی صوفی، از رستوران های خوب شیراز با قیمت مناسب به شمار می رود که در زمان ورود به آن، با یک فضای کاملاً سنتی که با کاشی ‌های دست ‌ساز و چراغ ‌های آویزان تزئین شده است، مواجه می ‌شوید. این رستوران، ابتدا در سال 1361 با دکوراسیونی به سبک معماری قاجار افتتاح شده و سپس در سال 1383 سبک خود را به زندیه تغییر داد. منوی غذاهای رستوران صوفی با تنوع بالای خود، پاسخگوی سلایق مختلف است. شما می ‌توانید در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، پاستا، غذاهای ایتالیایی، دسر، شیرینی، فست فود، سالاد و نوشیدنی‌ های مختلف را سفارش دهید.

بهترین رستوران های شیراز با قیمت مناسب و منو
بهترین رستوران های شیراز با قیمت مناسب و منو

تمامی غذاها با بهترین مواد اولیه و متریال تهیه می‌ شوند. با وجود استفاده از بهترین مواد محلی، قیمت غذاهای رستوران صوفی بسیار مناسب است، بنابراین همه افراد می ‌توانند از طعم لذیذ غذاهای این رستوران لذت ببرند. ظرفیت این رستوران سنتی، برابر با ۱۵۰ نفر است و هر روز هفته از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۰۰ برای ناهار و از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ برای شام آماده پذیرایی از مشتریان خود است.

آدرس: خیابان ستارخان

رستوران باغ شاپوری

رستوران باغ شاپوری، یکی از بهترین رستوران های سنتی قیمت مناسب شیراز به شمار می رود که دارای دو طبقه است و مشتریان می ‌توانند در هر طبقه که مایل باشند میز رزرو کنند و یک روز به‌یادماندنی را برای خود و خانواده ‌شان رقم بزنند. معماری سنتی و چشم‌نواز این رستوران مورد تحسین بسیاری قرار گرفته و شهرت خاصی دارد. کیفیت غذاهای رستوران باغ شاپوری بسیار بالا است و با وجود قیمت مناسب، از بهترین مواد محلی و سنتی تهیه می‌شوند.

این رستوران در دل یک باغ سرسبز قرار دارد که زیبایی‌های طبیعی آن تجربه‌ای دلپذیر از غذا خوردن را برای مشتریان فراهم می‌کند. در منوی رستوران باغ شاپوری، انواع غذاهای سنتی ایرانی و شیرازی مانند قورمه سبزی و فسنجان یافت می‌شود که هر کدام با طعمی بی‌نظیر شما را مجذوب خواهند کرد. ساعت کاری باغ رستوران شاپوری صبحانه از ساعت 8 الی 11، نهار از ساعت 12 الی 17 و شام از ساعت 18 الی 24 می باشد.

آدرس: شیراز، بلوار کریمخان، خیابان انوری، باغ و عمارت شاپوری

رستوران سنتی کته ماس شیراز

رستوران کته ماس ، از دیگر رستوران های شیراز با موسیقی زنده است که از معماری خاصی بهره برده است، به طوری که با ورود به آن، احساس راحتی و آرامش خاصی به شما دست می‌دهد. این معماری به گونه‌ای است که شما را به یاد خانه‌های سنتی و جذاب می‌اندازد و باعث می‌شود احساس صمیمیت و آشنایی با فضا داشته باشید. خدمات رستوران کته ماس به دلیل داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای، همواره در سطح عالی به مشتریان ارائه می‌شود. این تیم مجرب در هر روز هفته، از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده پذیرایی از مشتریان خود می ‌باشد.

رستوران سنتی کته ماس شیراز
رستوران سنتی کته ماس شیراز

تنوع غذا ها در رستوران سنتی کته ماس بسیار بالا است و انواع غذا های سنتی و ایرانی همچون انواع خوراک، انواع کته گوشت، کشک و بادمجان، انواع خورشت، دیزی کته ماست، ماهی و میگو و… را در این رستواران می توانید در منوی این رستوران مشاهده کنید. از این رو، اگر این رستوران را برای سرو غذا انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم حتما از غذاهایی چون لاپلویی گردن کته ماس، آلو لاپلو، کته کاسه کباب، گردن کته ماس نوش جان کنید.

آدرس: شیراز، ایزدی، خیابان لطفعلی خان زند

رستوران حاجی بابا شیراز

رستوران حاجی بابا، از رستوران های سنتی شیراز با قیمت مناسب محسوب می شود که مکانی بسیار صمیمی و دلنشین دارد. به طوری که در آن، احساس راحتی و آرامش می‌کنید. این رستوران زیبا نه تنها به خاطر محیط جذابش، بلکه به خاطر غذاهای بی‌ نظیری که ارائه می‌ دهد، شهرت دارد. منوی غذایی رستوران حاجی بابا با تنوع بالای خود در غذاهای سنتی، انتخاب ‌های متعددی را در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد. شما می ‌توانید انواع چلو کباب، چلو ماهیچه، انواع خوراک، انواع سالاد و پیش غذا را که هر یک از نظر طعم منحصر به فرد هستند را با نوشیدنی مورد نظر خود در این رستوران تجربه کنید.

مشتریانی که به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند، می ‌توانند بهترین لحظات خود را در این مکان سپری کنند. لازم است بدانید که رستوران حاجی بابا از دو طبقه تشکیل شده است که طبقه اول مخصوص آقایان و طبقه دوم مخصوص خانم‌ ها نیز می باشد. این تقسیم ‌بندی محیطی آرام و مناسب برای همه افراد فراهم می‌کند. ساعت کاری این رستوران از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب است و در این مدت با ارائه بهترین خدمات و برخورد خوب کارکنان، پذیرای مهمانان خود است. اگر به دنبال رستورانی هستید که در آن بتوانید از غذاهای سنتی و خوش‌طعم در محیطی صمیمی لذت ببرید، رستوران حاجی بابا انتخابی ایده‌آل خواهد بود.

آدرس: شیراز ، بلوار کریمخان زند

نکاتی مهم برای انتخاب رستوران اقتصادی در شیراز

در انتخاب یک رستوران با قیمت مناسب در شیراز، علاوه بر هزینه، باید به کیفیت غذا نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای این کار، بهتر است نظرات مشتریانی که پیش ‌تر به این رستوران آمده‌اند را مطالعه کنید تا انتخابی عالی داشته باشید. یکی دیگر از مزایای یک انتخاب درست رستوران، توجه به فضای داخلی آن است که باید به مشتریان آرامش و راحتی ببخشد. انتخاب رستورانی با محیط دلنشین و آرام می‌تواند تجربه‌ی غذا خوردن شما را لذت‌بخش‌تر کند.