سریال تانک خورها با کیفیت عالی

سریال تانک خورها با کیفیت عالی

سریال تانک خورها با کیفیت عالی که هر شب از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، یک مجموعه تلویزیونی خانوادگی است که با رویکردی جذاب به مسائل رزمندگان و امکانات آن‌ها در دوران جنگ می‌پردازد. این سریال داستان چند خانواده مختلف را روایت می‌کند که هر کدام با مشکلات و چالش‌های خاص خود دست‌وپنجه نرم می‌کنند. نگاه جذاب و متفاوت سریال در کنار شخصیت‌های باورپذیر، باعث می شود که مخاطبان زیادی هر شب پای این سریال بنشینند و لحظات خوشی را تجربه کنند.

بازیگران نام‌آشنا و حرفه‌ای این سریال، در کنار فیلمنامه‌ای هوشمندانه که به شیوه‌ای متفاوت به موضوعات جنگ تحمیلی پرداخته، موفق شده‌اند تا تانک‌خورها را به یکی از سریال‌های پرمخاطب شبکه سه تبدیل کنند. اگر به دنبال لحظاتی سرگرم‌کننده هستید، تماشای این سریال گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود. در ادامه شما را با این سریال بیشتر آشنا می‌کنیم.

آشنایی با عوامل سریال تانک خورها

سریال تانک خورها با کیفیت عالی
سریال تانک خورها با کیفیت عالی

سریال تانک‌ خورها به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، یکی از مجموعه‌های موفق شبکه سوم سیما در ژانر جنگی و  خانوادگی است که توانسته در مدت کوتاهی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. نویسندگی این سریال بر عهده محمدصادق رمضانی مقدم بوده است که با بهره‌گیری از دیالوگ‌های ساده و در عین حال هوشمندانه، به جذابیت سریال افزوده‌اند. کارگردانی این مجموعه با مهارت خاصی صورت گرفته که توانسته پیام‌های اجتماعی را به خوبی به بیننده منتقل کند.

در کنار تیم پشت‌صحنه قوی، بازیگران برجسته‌ای نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. ثریا قاسمی، احمد نجفی، آرش مجیدی، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، هادی دیباجی، میلاد میرزایی، مهدی صباغی، شیرین اسماعیلی، بهراد خرازی، مهرداد بخشی، مسعود شریف، پونه عاشورپور، شیوا خسرومهر، سارا باقری، سارا توکلی، فاطمه حاجوی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند که با اجرای زیبای خود، روحی تازه به شخصیت‌های داستان بخشیده‌اند. حضور بازیگران شناخته‌شده و محبوب در کنار داستان‌های روزمره و اجتماعی باعث شده تانک‌خورها به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه سه تبدیل شده است.

داستان سریال تانک خورها

سریال تانک خورها به موضوع امکانات کم رزمندگان در زمان جنگ ایران و عراق و به مسئله ابداعاتی که رزمندگان در آن زمان برای دفاع از میهن داشتند، می پردازد.

سریال تانک خورها با کیفیت عالی
سریال تانک خورها با کیفیت عالی

به گفته برخی افراد، داستان این سریال بر پایه داستان گردان 77 خراسان نوشته شده است. اما ایرج محمدی تهیه کننده این فرضیه را رد کرده است و می‌گوید، این سریال ارتباطی با گردان ۷۷ خراسان ندارد. وی اضافه کرد، این سریال تنها با توجه به داستان ملی و حماسی به میدان رزم و ابتکارات رزمندگان می‌پردازد که با شرایط سخت آن زمان روبرو بودند.

جالب است بدانید، سریال تانک خورها در چهار فصل ساخته شده است که پشت سر هم پخش می‌شود و در مجموع سریالی ۳۲ قسمتی است.

بیوگرافی برخی بازیگران سریال تانک خورها

در سریال تانک‌ خورها با کیفیت عالی بازیگران معروفی حضور دارند که تا کنون در مجموعه بسیار زیادی نقش‌آفرینی کرده‌اند، به همین دلیل می‌خواهیم شما را بیشتر با این افراد حرفه‌ای آشنا کنیم.

احمد نجفی

سریال تانک خورها با کیفیت عالی
سریال تانک خورها با کیفیت عالی

احمد نجفی با نام کامل سید احمد نجفی شوشتری در 2 فروردین 1327 در خرمشهر به دنیا آمد. وی در سال 1352 و بعد از اخذ دیپلم، برای ادامه تحصیل راهی آمریکا شد. در آن‌جا تحصیلات خود در رشته مدیریت بازرگانی، فارغ التحصیل رشته مدیریت سینما از دانشگاه وودبری لوس‌آنجلس امریکا، تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان رساند.

احمد نجفی در فیلم‌های زیادی نظیر دندان مار، معمای شاه، کارآگاه علوی، عمارت فرنگی، خاک و آتش، توفان شن و غیره ایفای نقش کرده است. هم‌چنین وی مدتی کار اجرای صندلی داغ را هم برعهده گرفت.

ثریا قاسمی

سریال تانک خورها با کیفیت عالی
سریال تانک خورها با کیفیت عالی

ثریا قاسمی با نام واقعی ملاقاسم در 28 آذر سال 1319 در تهران متولد شد. وی تنها فرزند علی ملاقاسم و حمید خیرآبادی است. تحصیلات ثریا قاسمی تا مقطع دیپلم است و فعالیت هنری‌اش را از گویندگی در رادیو در سال 1340 آغاز کرد و پس از آن هم وارد دنیای سینما و تئاتر شد و در سن 32 سالگی با فیلم آرامش در حضور دیگران جلوی دوربین رفت.

سخن آخر

سریال تانک‌ خورها با کیفیت عالی هر شب حوالی ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. البته شما می‌توانید تکرار این سریال جذاب را فردای هما روز از آرشیو تکرار شبکه در ساعت‌های 1 بامداد، 11 صبح و 14 بعدازظهر مشاهده کنید. این سریال جذاب و دوستداشتنی را می‌توانید از طریق پخش زنده پخش شبکه 3 در سایت فام مشاهده کنید. برای تماشای تمام قسمت‌های پخش شده سریال از طریق سایت فام، تنها کافی است به آدرس www.fam.ir  مراجعه کنید. بعد از وارد کردن نام سریال در قسمت جستجو ,  و انتخاب پوشه سریال تانک خورها به تمامی قسمت‌ها دسترسی داشته باشید.