نگاهی به سریال دوشیزه اسکارلت و دوک

نگاهی به سریال دوشیزه اسکارلت و دوک

سریال “دوشیزه اسکارلت و دوک” یک مجموعه تلویزیونی جذاب و پرهیجان است که شما را به قلب لندن قرن نوزدهم می‌برد. این سریال که این روزها از شبکه 4 پخش می‌شود، داستان الیزا اسکارلت، نخستین کارآگاه زن حرفه‌ای و همکاری‌اش با ویلیام ولینگتون، ملقب به “دوک” که یک کارآگاه ارشد در اسکاتلندیارد است را روایت می‌کند. الیزا که پس از مرگ پدرش، شغل او را به عنوان کارآگاه خصوصی به ارث می‌برد، با چالش‌های زیادی مواجه می‌شود. اما با هوش و ذکاوت خود و کمک‌های دوک، پرونده‌های پیچیده را حل می‌کند و نام خود را به عنوان یکی از برترین کارآگاهان لندن مطرح می‌کند.

برای تجربه‌ای ناب از تماشای این سریال مهیج و ماجراجویانه، به سایت فام مراجعه کنید و از دیدن ماجراهای دوشیزه اسکارلت و دوک لذت ببرید.

درباره سریال دوشیزه اسکارلت و دوک بیشتر بدانید

دوشیزه اسکارلت و دوک یک سریال تلویزیونی بریتانیایی به کارگردانی راشل نیو است که برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ پخش شد. این سریال با ترکیب ژانرهای درام و جنایی، داستان الیزا اسکارلت (با بازی کیت فیلیپس) را روایت می‌کند که پس از مرگ پدرش، کارآگاه خصوصی هنری اسکارلت، شغل او را به ارث می‌برد. الیزا که به شدت باهوش و با اراده است، تصمیم می‌گیرد که شغل پدرش را ادامه دهد و به حل معماها و جرایم مختلف بپردازد.

نگاهی به سریال دوشیزه اسکارلت و دوک
نگاهی به سریال دوشیزه اسکارلت و دوک

الیزا در این راه با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود. در جامعه‌ای که مردان به طور غالب در آن مسلط هستند، یک زن کارآگاه باید با تبعیض‌ها و موانع فراوانی دست و پنجه نرم کند. اما او با پشتکار و ذکاوت خود، توانایی‌هایش را به اثبات می‌رساند. ناگفته نماند، فصل‌های دوم و سوم این سریال در سال 2022 ساخته شد. هر یک از فصل‌ها در 6 قسمت تولید شده‌اند و هر سه فصل این مینی سریال تلویزیونی در مجموع 18 قسمت دارد.  

این سریال با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه شده است. تماشاگران از ماجراجویی‌های الیزا و دوک لذت می‌برند و  توانسته امتیاز بالای ۸ از ۱۰ را از درگاه تخصصی IMDB کسب کند.

آشنایی با بازیگران سریال

یکی از شخصیت‌های مهم سریال، ویلیام ولینگتون (با بازی استوارت مارتین) است که به عنوان یک کارآگاه ارشد در اسکاتلندیارد فعالیت می‌کند و به “دوک” معروف است. رابطه الیزا و دوک پر از تنش و در عین حال همکاری‌های موثر است. دوک که در ابتدا به توانایی‌های الیزا شک دارد، به تدریج به مهارت‌های او اعتماد پیدا می‌کند و با او در حل پرونده‌های پیچیده همکاری می‌کند.

نگاهی به سریال دوشیزه اسکارلت و دوک
نگاهی به سریال دوشیزه اسکارلت و دوک

سریال دوشیزه اسکارلت و دوک با بهره‌گیری از فضاهای تاریخی لندن و طراحی صحنه‌های دقیق، تماشاگران را به دوران ویکتوریایی می‌برد. داستان‌های جذاب، کاراکترهای پیچیده و بازی‌های قوی بازیگران از جمله ویژگی‌هایی هستند که این سریال را بسیار محبوب کرده‌اند.

 اصلی‌ترین بازیگران سریال “دوشیزه اسکارلت و دوک” عبارتند از:

کیت فیلیپس (Kate Phillips): در نقش الیزا اسکارلت، او شخصیت اصلی داستان است که یک کارآگاه خصوصی است.

استوارت مارتین ( (Stuart Martin: در نقش ویلیام ولینگتون (دوک)، او یک بازرس پلیس است که با الیزا همکاری می‌کند.

اندرو گورسی  (Andrew Gower):  در نقش روبن، یک خبرنگار محلی.

 آن دیواین (Ansu Kabia) : در نقش موسی، یک جنایتکار که به الیزا کمک می‌کند.

دنی میدوینتر (Danny Midwinter) : در نقش فرانک جینکینز، یک کارآگاه پلیس که با دوک همکاری می‌کند.

زمان پخش سریال دوشیزه اسکارت و دوک

سریال “دوشیزه اسکارلت و دوک” با ترکیب هوشمندانه‌ای از معماهای پیچیده، شخصیت‌های جذاب و دنیای لندن قرن نوزدهم، تماشاگران را به سفری هیجان‌انگیز در دل یک درام جنایی می‌برد.

شما می‌توانید این سریال جذاب را هر روز از شبکه چهار، ساعت صفر بامداد تماشا کنید و در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ همان روز شاهد تکرار سریال باشید. لازم به ذکر است، فصل های دوم و سوم این سریال به همراه پخش مجدد فصل اول، مجموعا در ۱۸ قسمت (سه فصل ۶ قسمتی) در نوبت پخش قرار دارند.

در صورت عدم دسترسی به تلویزیون هم می‌توانید این مجموعه را از پخش زنده شبکه 4 سایت فام در زمان پخش مشاهده کنید و یا اگر تمایل به مشاهده قسمت‌های گذشته این سریال دارید، می‌توانید به پوشه سریال دوشیزه اسکارلت و دوک در بخش فیلم و سریال سایت فام مراجعه کنید. در این بخش می‌توانید کیفیت پخش را با توجه به سرعت اینترنت خود انتخاب کرده و به صورت آنلاین این مجموعه را تماشا کنید.