پخش زنده استقلال تاجیکستان و النصر 14 آذر 1402

پخش زنده استقلال تاجیکستان و النصر 14 آذر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده استقلال تاجیکستان و النصر 14 آذر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده استقلال تاجیکستان و النصر 14 آذر 1402

شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های لیگ قهرمانان آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم استقلال تاجیکستان و النصر را روز سه‌شنبه به تاریخ 14 آذر  (5 دسامبر 2023) در ساعت 19:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار استقلال تاجیکستان و النصر برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته استقلال تاجیکستان و النصر در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

در هفته ششم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم استقلال تاجیکستان و النصر، در ورزشگاه مرکزی دو شنبه در کشور تاجیکستان به مصاف یکدیگر می‌روند.  در این بازی تیم النصر میهمان استقلال تاجیکستان است.

پخش زنده استقلال تاجیکستان و النصر 14 آذر 1402
پخش زنده استقلال تاجیکستان و النصر 14 آذر 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم استقلال تاجیکستان، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 3 باخت و 2 نتیجه مساوی کسب کرده است. تیم استقلال تاجیکستان در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیم الدحیل قطر قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 2 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم النصر نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد، 1 نتیجه مساوی و 1 باخت به‌ دست آورده است. تیم النصر در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان، مقابل تیم الهلال قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 3 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که دو تیم فقط یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و در این بازی هم تیم النصر، با نتیجه 3 بر 1 پیروز میدان بوده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز سه‌شنبه به نفع تیم النصر تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

استقلال تاجیکستان و النصر 14 آذر

تیم فوتبال النصر با 13 امتیاز صدرنشین جدول رده ‌بندی گروه E لیگ قهرمانان آسیا است و صعودش را به مرحله بعدی این مسابقات قطعی کرد. پرسپولیس (8 امتیاز)، الدحیل قطر (4 امتیاز) و استقلال تاجیکستان (2 امتیاز) رده‌های دوم تا چهارم جدول را در اختیار دارند.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان، کریستیانو رونالدو را به دلیل مصدومیتش، در بازی با پرسپولیس، از فهرست آسیایی تیمش برای دیدار با استقلال تاجیکستان کنار گذاشت. سلطان الغنام، مارسلو بروزوویچ کروات، الکس تلیس برزیلی و علی لاگامی نیز از جمله دیگر غایبان تیم فوتبال النصر در سفر به تاجیکستان هستند.

پخش زنده استقلال تاجیکستان و النصر 14 آذر 1402
پخش زنده استقلال تاجیکستان و النصر 14 آذر 1402

نکته جالب بازی در تاجیکستان، زمین چمن استادیوم مرکزی دوشنبه است که برخلاف سایر استادیوم‌های آسیا، از چمن طبیعی برخوردار نیست و به چمن مصنوعی مجهز شده است. زیرا در کشور تاجیکستان به دلیل سرمای زیاد، امکان کشت چمن طبیعی برای برگزاری مسابقات ورزشی وجود ندارد و باید به جای آن از زمین چمن مصنوعی استفاده کنند. اما به هر حال این چمن تفاوتی معناداری با چمن طبیعی دارد و بازیکنان تیم النصر، تجربه متفاوتی در این بازی به دست می آورند.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم استقلال تاجیکستان و النصر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان بازی استقلال تاجیکستان و النصر چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم استقلال تاجیکستان و النصر نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV