پخش زنده اسپانیا فرانسه ۲۰۲۴ رایگان

پخش زنده اسپانیا فرانسه ۲۰۲۴ رایگان

در این صفحه لینک پخش زنده اسپانیا فرانسه ۲۰۲۴ رایگان با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده اسپانیا فرانسه ۲۰۲۴ رایگان

🔻 پخش زنده شبکه سه 🔻

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی یورو 2024، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی اسپانیا فرانسه را روز سه‌شنبه به تاریخ 19 تیر (9 جولای 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات یورو 2024، این بار بین دو تیم پرطرفدار اسپانیا و فرانسه برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته اسپانیا و فرانسه

پخش زنده اسپانیا فرانسه ۲۰۲۴ رایگان
پخش زنده اسپانیا فرانسه ۲۰۲۴ رایگان

در مرحله نیمه نهایی یورو 2024 ، دو تیم اسپانیا و فرانسه، در ورزشگاه آلیانتس‌آرنا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر می‌روند. این دو تیم از سمت مرگبار نمودار مراحل حذفی به اینجا رسیده‌اند و قرار است امشب یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی‌های اخیر در تاریخ فوتبال را نمایش دهند.

جالب است بدانید، تاکنون اسپانیا و فرانسه ۳۶ مرتبه در طول تاریخ به مصاف هم رفته‌اند و در واقع نبرد این دو تیم قدمتی 102 ساله دارد. در این دیدارها تیم اسپانیا ۱۶ برد داشته و فرانسوی‌ها ۱۳ بازی را برده‌اند و ۷ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.

فرانسه در یورو 2024

پخش زنده اسپانیا فرانسه ۲۰۲۴ رایگان
پخش زنده اسپانیا فرانسه ۲۰۲۴ رایگان

در این دوره از مسابقات، فرانسوی‌ها بازی دور از انتظار و عجیبی را از خود ارائه کرده‌اند. آن‌ها در 5 بازی خود 3 گل زد‌ه‌اند در حالی که بازیکنان مطرح دنیای فوتبال نظیر کیلیان امباپه در این تیم حضور دارند. جالب این‌جاست که خروس‌ها این این 3 گل را با ۲ گل ‌به ‌خودی تیم حریف و یک ضربه پنالتی به دست آورده‌اند.

 البته عملکرد فوق العاده فرانسوی‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت و در واقع شاگردان دیدیه دشان توانستند به خوبی بازیکنان حریف را مهار کنند. امیدواریم که این تیم بزرگ جهانی بتواند در مسابقات نیمه نهایی 2024 عملکرد بهتری از خود نشان دهد. در هر صورت بازی‌های فرانسه در طول این تورنمنت برای مخاطبان فوتبال جذاب نبوده و شاید این نوع بازی ناشی از خستگی بعد از یک فصل فوتبال باشگاهی باشد.

اسپانیا در یورو 2024

اولین بازی اسپانیا در کنار آلمان‌ها بود و در نظر بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال، این بازی می‌توانست به‌عنوان یک بازی زودهنگام شناخته شود. البته این دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی با برد اسپانیا خاتمه یافت و با توجه به بازی‌های اخیرش احتمال دارد که اسپانیا، قهرمان یورو 2024 باشد.

چراکه اسپانیا در طول تورنمنت کمترین لغزش را داشته و هر وقت هم که به خطر نزدیک شده، زود خودش را از مخمصه بیرون کشیده است. لوئیس دلافوئنته، امیدوار است که با شاگردان با انگیزه‌اش پس از ۱۲ سال دوباره جام قهرمانی را بالای سر ببرد و از آلمان سبقت بگیرد و به عنوان پرافتخارترین تیم یورو شناخته شود. تیم اسپانیا تمام تلاش خود را می کند تا خاطره تلخ ناکامی در نیمه ‌نهایی دوره قبلی را نداشته باشد و نمی‌خواهد این اتفاق دوباره تکرار شود.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال فرانسه و اسپانیا چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم فرانسه و اسپانیا نیز ساعت  22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از  پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV