پخش زنده المپیک ۲۰۲۴ پاریس

پخش زنده المپیک ۲۰۲۴ پاریس

پخش زنده المپیک

🔻 پخش زنده شبکه ورزش 🔻

 

المپیک ۲۰۲۴  فرانسه، برگزار از مهمترین رویدادهای ورزشی است که در فرانسه برگزار می‌شود. زمان برگزاری این رقابت جهانی از 26 جولای تا 11 اوت است و پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور جهان در این بازی‌ها شرکت می‌کنند و شما هم از مشاهده پخش زنده المپیک ۲۰۲۴ پاریس لذت ببرید.

برای مشاهده برنامه بازی ها بر روی لینک زیر کلیک کنید

پخش زنده المپیک

این سومین باری است که پاریس میزبان بازی‌های المپیک است. اولین بار در سال ۱۹۰۰ و دومین بار در سال ۱۹۲۴برگزار شد و امسال هم متعهد شده تا به یک الگوی بی‌نظیر در برگزاری رویدادهای ورزشی پایدار تبدیل شود تا اثرات کربن در محیط زیست کاهش یابد و از منابع تجدید پذیر استفاده شود. این رقابت‌ها به قدری جذاب و هیجان‌انگیزند که تماشای زنده آن به چالشی بزرگ تبدیل شده است.

نگاهی به جدیدترین‌های المپیک 2024

پخش زنده المپیک ۲۰۲۴ پاریس
پخش زنده المپیک ۲۰۲۴ پاریس

پاریس برای این دوره از المپیک برنامه‌های گسترده‌ای جهت ارائه یک تجربه بی‌نظیر برای ورزشکاران و تماشاگران در نظر گرفته است. یکی از ویژگی‌های بارز این دوره، استفاده از مکان‌های تاریخی و نمادین شهر برای برگزاری مسابقات است. برای مثال، رقابت‌های والیبال ساحلی در میدان «پلاس دو له کونکورد»، مسابقات تیراندازی با کمان در «اینولید» و مسابقات سوارکاری در کاخ «ورسای» برگزار خواهند شد. این مکان‌ها علاوه بر فراهم کردن شرایط ایده‌آل برای رقابت‌ها، فرصتی برای نمایش فرهنگ و تاریخ فرانسه به جهانیان نیز فراهم می‌کنند.

مراسم افتتاحیه برای اولین بار در تاریخ المپیک‌ها به صورت روباز و در امتداد رود سن برگزار می‌شود و به قطع این از زیباترین و خلاقانه‌ترین افتتاحیه‌های المپیک به شمار می‌آید و در این دوره برخی از ورزش‌های جدید مانند اسکیت بوردینگ، کوهنوردی و موج‌سواری برای اولین بار در این المپیک معرفی خواهند شد.

همزمان با بازی‌ها، برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی نیز در سراسر پاریس برگزار خواهد شد که شامل نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها و جشنواره‌های مختلف می‌شود و عاملی برای تقویت همکاری‌های بین‌المللی در زمینه ورزش، فرهنگ و محیط زیست خواهد بود و تبادل فرهنگی بین کشورهای مختلف را افزایش خواهد داد.

سخن آخر

به طور کلی، المپیک ۲۰۲۴ پاریس نه تنها فرصتی استثنایی برای نمایش اوج تلاش و مهارت ورزشکاران جهان است، بلکه با پوشش زنده جامع و با کیفیت از طریق شبکه ورزش، شبکه 3 و پلتفرم‌های آنلاین، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای بینندگان فراهم می‌کند. این دوره از المپیک، با توجه به امکانات پیشرفته و فناوری‌های نوین، وعده می‌دهد که یکی از بهترین دوره‌های تاریخ المپیک باشد. برای تماشای پخش زنده مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، می‌توانید به سایت فام مراجعه کنید و از این تجربه بی‌نظیر لذت ببرید.