پخش زنده النصر مقابل استقلال تاجیکستان 10 مهر 1402

پخش زنده النصر مقابل استقلال تاجیکستان 10 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده النصر مقابل استقلال تاجیکستان 10 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده النصر مقابل استقلال تاجیکستان 10 مهر 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های لیگ قهرمانان آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم النصر و استقلال تاجیکستان را روز دوشنبه به تاریخ 10 مهر (2 اکتبر 2023) در ساعت 21:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار النصر و استقلال تاجیکستان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته النصر و استقلال تاجیکستان در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

النصر در چارچوب بازی‌های دور دوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) روز دوشنبه در ورزشگاه الاول پارک ریاض پایتخت عربستان میزبان تیم استقلال تاجیکستان خواهد بود.

عملکرد دو تیم النصر و استقلال تاجیکستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 

طی 5 بازی اخیر، تیم النصر ، همواره پیروز میدان بوده است. آخرین دیدارش هم از سری بازی‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مقابل تیم الطائی بود و سرانجام این تیم موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف ببرد.

طی 5 بازی اخیر، تیم استقلال تاجیکستان، 1 برد، 3 باخت و 1 نتیجه مساوی به دست آورده است. آخرین دیدارش هم از سری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الدحیل قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا بازی را با نتیجه مساوی بدون گل زده، خاتمه دهد.

پخش زنده النصر مقابل استقلال تاجیکستان 10 مهر 1402
پخش زنده النصر مقابل استقلال تاجیکستان 10 مهر 1402

 لوئیس کاستروی پرتغالی، سرمربی تیم اول فوتبال النصر، اظهار داشت:

همه رویارویی‌ها مهم و تعیین کننده هستند و هدف ما کسب امتیاز در هر بازی است. ما بازیکنان بسیار خاصی داریم و در میان سخت‌ترین لحظات، 11 بازیکن را انتخاب می‌کنم که توانایی کافی برای غلبه بر مشکلات را دارند و به ارزش خود و باشگاهی که نمایندگی می‌کنند واقفند. وی گفت: اولین هدفشان کسب 3 امتیاز است. در لیگ قهرمانان آسیا همه بازی‌ها مهم و تعیین کننده هستند و باید دقت بالایی در تمام کنندگی در موقعیت‌ها داشته باشیم. به همین دلیل باید بازیکنان را بر اساس حریف و شرایط مسابقه انتخاب کرد و بازیکنان تیمم هم، لازم است تا متوجه مسئولیت خطیر خود باشند.

جالب این‌جاست که، این دو تیم تاکنون با یکدیگر دیداری نداشته‌اند و این اولین تقابل آن‌هاست. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز دوشنبه به نفع تیم النصر تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال، یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم النصر و استقلال تاجیکستان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال النصر و استقلال تاجیکستان چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم النصر و استقلال تاجیکستان نیز ساعت 21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دو‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV