پخش زنده الهلال مقابل نساجی مازندران 13 آذر 1402

پخش زنده الهلال مقابل نساجی مازندران 13 آذر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده الهلال مقابل نساجی مازندران 13 آذر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

            لینک پخش زنده الهلال مقابل نساجی مازندران 13 آذر 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های لیگ قهرمانان آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم الهلال و نساجی مازندران را روز دوشنبه به تاریخ 13 آذر (4 دسامبر 2023) در ساعت 19:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار الهلال و نساجی مازندران برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به وضعیت الهلال و نساجی مازندران در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

پخش زنده الهلال مقابل نساجی مازندران 13 آذر 1402
پخش زنده الهلال مقابل نساجی مازندران 13 آذر 1402

تیم فوتبال نساجی مازندران آخرین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا را مقابل الهلال عربستان در ورزشگاه ملک فهد، واقع در شهر ریاض برگزار می‌کند. دیدار تیم‌های نساجی و الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۱۳ آذرماه در چارچوب هفته ششم گروه D برگزار می‌شود.

ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال درباره بازیکنان مصدوم این تیم، خبر داد که، سلمان الفرج بازیکن باکیفیتی که به خاطر مصدومیت در شرایط خوبی نبود، اما می‌توان برابر نساجی روی او حساب کرد. میتروویچ و مالکوم هم، کمی احساس درد داشتند اما طی تمرینات خوبی که داشتند، مشکلی برای بازی با نساجی نخواهند داشت. یاسین بونو هم به دلیل مصدومیت العویس، سنگربان اصلی تیم الهلال است و درون دروازه قرار می‌گیرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم را بررسی کنیم، باید گفت، تیم الهلال، همواره پیروز میدان بوده است و تیم نساجی مازندران طی 5 بازی اخیر خود، 1 برد، 1 نتیجه مساوی و 3 باخت کسب کرده است.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال الهلال برای رویارویی آسیایی با نساجی ایران عبارتند از:

پخش زنده الهلال مقابل نساجی مازندران 13 آذر 1402
پخش زنده الهلال مقابل نساجی مازندران 13 آذر 1402

یاسین بونو (دروازه‌بان)، خلیفه الدوساری، علی البولیحی، محمد جحفالی، سعود عبدالحمید، سلمان الفرج، محمد کنو، عبدالله الحمدان، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، میشل دلگادو و صالح الشهری.

در جدول رده ‌بندی گروه d لیگ قهرمانان آسیا الهلال با 13 امتیاز صدرنشین بوده و صعودش را به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها قطعی کرده است. نوبهار (10 امتیاز)، نساجی (6 امتیاز) و مومبای سیتی هند (صفر امتیاز) دوم تا چهارم هستند.

شاگردان مهدی رحمتی که تا کنون ۶ امتیاز از دو پیروزی خود مقابل مومبای سیتی هند کسب کرده‌اند، هیچ شانسی برای صعود از گروه ندارند اما کادر فنی و بازیکنان این تیم برای خروج از بحران چاره‌ای جز کسب نتیجه مقابل یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر باشگاهی کشور عربستان ندارد.

تیم‌های الهلال و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا تنها یک بار به مصاف هم رفتند که در این دیدار آبی‌پوشان شهر ریاض با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند.

در این بازی قرار است، نساجی ایران با پیراهن قرمز و شورت ورزشی و جوراب سفید به مصاف حریف برود. همچنین الهلال عربستان یکدست آبی پوش خواهد بود. بر این اساس دو تیم با لباس‌های اصلی خود به میدان می‌روند تا شاهد یک رقابت قرمز و آبی در بازی فردا باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال الهلال و نساجی مازندران چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم الهلال و نساجی مازندران نیز ساعت  19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دوشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV