پخش زنده ایران ازبکستان پنجشنبه 19 مهر

پخش زنده ایران ازبکستان پنجشنبه 19 مهر

در این صفحه لینک پخش زنده ایران ازبکستان پنجشنبه 19 مهر با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ایران ازبکستان پنجشنبه 19 مهر

پخش شبکه 3

سایت fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های بین‌المللی، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ایران و ازبکستان را روز پنج‌شنبه به تاریخ 19 مهر (10 اکتبر 2024) در ساعت 17:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات مقدماتی جام جهانی آسیا، این بار بین دو تیم ایران و ازبکستان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر وضعیت بازی‌های گذشته ایران و ازبکستان

در این بازی مسابقات مقدماتی جام جهانی آسیا 2024، دو تیم ایران و ازبکستان، در شهر تاشکند ازبکستان، استادیوم میلیتی به مصاف یکدیگر می‌روند.

 ایران در این تورنمت با تیم‌های قرقیزستان، امارت، ازبکستان، قطر و کره شمالی همگروه است. تیم ملی کشورمان در دو بازی قبل خود مقابل قرقیزستان و قطر با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی دست یافت. بازی ایران مقابل قرقیزستان یکی از مهم‌ترین رقابت‌های این دوره است. به جز محمدحسین کنعانی‌زادگان که به دلیل مصدومیت، این بازی را از دست داده، قلعه‌نویی با با تمام ظرفیت، تیم ملی را به تاشکند برده است.

پخش زنده ایران ازبکستان پنجشنبه 19 مهر
پخش زنده ایران ازبکستان پنجشنبه 19 مهر

اما اگر بخواهیم 5 بازی آخر ازبکستان را بررسی کنیم باید گفت تیم  ملی این کشورمان در چهار بازی اخیر خود با تیم‌های قرقیزستان، کره شمالی، هنگ کنگ و ترکمنستان همواره پیروز میدان بوده است. شاگردان کاتانچ در بازی اول یک بر صفر کره‌شمالی را شکست دادند. در دیدار دوم هم با نتیجه ۳ بر ۲ به سختی از سد قرقیزستان گذشتند.

ایران با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۱۲+ صدرنشین است و ازبکستان با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۹+ دوم است.

بازی های گذشته ایران و ازبکستان مقابل هم

جالب است بدانید، درمجموع ایران ۱۴ بازی در مقابل ازبکستان به میدان رفت و ۱۰ برد، ۳ باخت و یک تساوی در کارنامه‌اش ثبت کرد. تیم ملی ایران مقابل ازبکستان عملکرد دفاعی و تهاجمی خوبی داشته است. در کل بازی‌های خود مقابل این تیم ۱۸ گل به ثمر رسانده و تنها ۵ گل خورده است.

پخش زنده ایران ازبکستان پنجشنبه 19 مهر
پخش زنده ایران ازبکستان پنجشنبه 19 مهر

پرگل‌ترین بازی دو تیم در سال ۱۳۷۷ در بازی های آسیایی ۱۹۹۸ بود که ایران توانست ازبکستان را چهار بر صفر شکست دهد. در آخرین دیدار در مقدماتی جام جهانی۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ ، در ورزشگاه آزادی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسیده است.

ایران تاکنون مقابل ازبکستان عملکرد خوبی داشته ولی تیم‌ ملی در بازی پیش‌ رو با توجه به حضور بازیکنانی همچون اورونوف، ماشاریپوف دو ستاره تیم پرسپولیس و استقلال و ستاره‌های دیگر این تیم مانند شاه‌مرادوف و فیض‌الله‌یف کار سختی در پیش خواهد داشت.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال ایران و ازبکستان چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم ایران و ازبکستان نیز ساعت 17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV