پخش زنده ایران قرقیزستان پنج شنبه 15 شهریور

پخش زنده ایران قرقیزستان پنج شنبه 15 شهریور

 

🔻 پخش زنده شبکه سه 🔻

در این صفحه لینک پخش زنده ایران قرقیزستان پنج شنبه 15 شهریور با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های بین‌المللی، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ایران و قرقیزستان را روز پنج‌شنبه به تاریخ 15 شهریور  (5 سپتامبر 2024) در ساعت 19:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، این بار بین دو تیم ایران و قرقیزستان برگزار می‌شود. بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته ایران و قرقیزستان

پخش زنده ایران قرقیزستان پنج شنبه 15 شهریور
پخش زنده ایران قرقیزستان پنج شنبه 15 شهریور

در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، دو تیم ایران و قرقیزستان، در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ملی ایران و تیم ملی قرقیزستان تاکنون ۴ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. حاصل این بازی‌ها، ۴ برد برای تیم ملی ایران می‌باشد. در این بازی‌ها جمعاً ۲۳ گل به ثمر رسیده است که سهم تیم ایران ۲۱ گل و سهم تیم قرقیزستان ۲ گل می‌باشد.

نخستین بازی بین این دو تیم در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۳۷۶ در شهر دمشق انجام شد که با برتری ۷ بر ۰ تیم ملی ایران به پایان رسید. در واقع این مصاف، به عنوان بهترین برد تیم ملی ایران در برابر تیم ملی قرقیزستان هم شناخته می‌شود.

دو تیم قرقیزستان و ایران تاکنون دو بار در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی مقابل هم قرار گرفته‌اند. هر دو بار با برتری تیم ایران خاتمه یافت. لازم به ذکر است، قرقیزستان در رتبه ۱۰۲ فیفاست و ایران در رده ۲۰ این رده‌بندی قرار دارد و این نشان‌دهنده کار دشوار قرقیزها در اولین گام است.

بررسی وضعیت کنونی تیم قرقیزستان

پخش زنده ایران قرقیزستان پنج شنبه 15 شهریور
پخش زنده ایران قرقیزستان پنج شنبه 15 شهریور

تیم قرقیزستان به مربیگری ماکسیم  لیسیتسین به مرحله حذفی بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ رسید. حالا تیمش در دور نهایی انتخابی جام جهانی راه پر فراز و نشیبی در پیش دارد. در این دوره از بازی‌ها تیم قرقیزستان با بهترین‌های آسیا بازی دارد و جالب‌تر اینکه برای اولین بار است که این تیم دور دوم مسابقات جام جهانی را پشت سر گذاشته و به مرحله سوم راه یافته است و در مرحله نهایی قرار دارد.          

تیم ملی فوتبال قرقیزستان در اولین دیدارش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در خارج از خانه مقابل تیم ملی ایران قرار می‌گیرد و سپس در بیشکک میزبان ازبکستان خواهد بود. در مجموع تیم قرقیزستان 10 بازی بزرگ مقابل بهترین تیم‌های ایران دارد. در واقع تمام تلاش خود را می‌کند تا در این بازی‌ها، بیشترین امتیاز را کسب کند.

جالب است بدانید، پیش از دیدار با تیم ایران، در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی ترکیه قرار گرفت و در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در واقع بازی روز پنج‌شنبه، برای هر دو تیم ایران و قرقیزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم ایران و قرقیزستان نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV