پخش زنده بسکتبال ایران مقابل ساحل عاج 6 شهریور 1402

پخش زنده بسکتبال ایران مقابل ساحل عاج 6 شهریور 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بسکتبال ایران مقابل ساحل عاج 6 شهریور 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بسکتبال ایران مقابل ساحل عاج 6 شهریور 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به  بازی‌های بسکتبال، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی بسکتبال دو تیم ایران و ساحل عاج را روز دوشنبه به تاریخ 6 شهریور (28 آگوست 2023) در ساعت 13:15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران بسکتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام جهانی بسکتبال، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و ساحل عاج برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر وضعیت دو تیم ایران و ساحل عاج

در روز شنبه تیم ایران در مقابل برزیل شکست سنگینی را متحمل شد. شاگردان هاکان دمیر در نخستین دیدار خود متحمل سنگنین‌ترین شکست تاریخ ایران در ادوار جام جهانی شده و با نتیجه ۱۰۰ بر ۵۹ مغلوب برزیل شدند. ساحل عاج هم در همان روز به مصاف تیم اسپانیا رفت و  با نتیجه ۹۴ بر ۶۴ از اسپانیا، از قهرمان دوره گذشته جام جهانی بسکتبال شکست خورد.

پخش زنده بسکتبال ایران مقابل ساحل عاج 6 شهریور 1402
پخش زنده بسکتبال ایران مقابل ساحل عاج 6 شهریور 1402

 البته این شکست دور از ذهن نبود، چرا که تیم بسکتبال مان، تیمی جوان و فاقد تجربه است و کاملا مشخص بود که با شرایطی که زیرساخت‌های بسکتبال ایران دارد نمی‌توانست برزیل را شکست دهد.

تیم‌های ملی ایران و ساحل عاج هفته دوم جام جهانی بسکتبال روز دوشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ایران، در این بازی، هنوز امید خود را، برای پیروزی از دست نداده‌اند و امیدوار است که در برابر تیم ساحل عاج نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کند.

کارشناس بسکتبال برای برد تیم ایران، مقابل ساحل عاج گفت: همه چیز به این بستگی دارد که بازیکنان چگونه بازی را شروع کنند. اگر بازی را محکم‌تر نسبت به دیدار با برزیل شروع کنند، قطعا شانس پیروزی خواهیم داشت. آغاز بازی‌ها در جام جهانی بسیار اهمیت دارد که یک تیم با چه ریتمی بازی را آغاز کند. اگر شروع خوبی داشته باشیم، می‌توانیم امیدوار به پیروزی مقابل ساحل عاج داشته باشیم، هرچند این اتفاق نیاز به یک همدلی خوبی در تیم ملی دارد تا بتوانیم نخستین پیروزی خود در جام جهانی را کسب کنیم.

شرایط مسابقات نوسانات دارد. شرایط روحی و روانی بازیکنان نیز بسیار تاثیرگذار است. به لحاظ اینکه بازیکنان جوان ما میدان‌های بین‌المللی پایینی را تجربه کرده‌اند، شرایط روحی و روانی بدی در تیم حاکم است و این شرایط به دلیل شکست مقابل تیم برزیل است.

لازم به ذکر است، تیم ملی ایران، چهارمین حضور خود در جام جهانی بسکتبال را تجربه می‌کند و در این حضور، با تیم‌های برزیل، اسپانیا و ساحل عاج همگروه شده است. تیم ملی کشورمان تنها مقابل ساحل عاج شانس پیروزی داشته باشد که البته بازی مقابل حریف آفریقایی نیز کار چندان راحتی نخواهد بود.

زمان پخش بازی تیم‌های بسکتبال ایران و ساحل عاج چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم بسکتبال ایران و ساحل عاج نیز ساعت 13:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دوشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید. 

IPTV