پخش زنده فوتبال ایران قطر 2024

پخش زنده فوتبال ایران قطر 2024

در این صفحه لینک پخش زنده فوتبال ایران قطر 2024 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

سایت fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های بین‌المللی، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ایران و قطر را روز سه‌شنبه به تاریخ 24 مهر (15 اکتبر 2024) در ساعت 19:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.  تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات مقدماتی جام جهانی آسیا، این بار بین دو تیم ایران و قطر برگزار می‌شود. بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر وضعیت بازی‌های گذشته ایران و قطر

پخش زنده فوتبال ایران قطر 2024
پخش زنده فوتبال ایران قطر 2024

در هفته چهارم دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، دو تیم ایران و قطر، در استادیوم 12 هزار نفری راشد شهر دبی امارات به مصاف یکدیگر می‌روند. البته ایران میزبانی این بازی را برعهده دارد. قرار بود بازی در شهر مشهد برگزار شود؛ اما با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشور ثالث منتقل شد. این بازی علاوه بر امتیازش می‌تواند بالای ۵۰ درصد راه صعود تیم ملی به جام جهانی را هموار کند. زیرا در صورت برد تیم ایران در بازی فردا و باخت رقبا، می‌توانیم 9 امتیاز بگیریم.  سامان قدوس و صالح حردانی به دلیل محرومیت و سید ابوالفضل جلالی نیز به علت مصدومیت در این بازی حضور ندارند. خبر خوب این‌که علیرضا جهانبخش بدون مشکل مشغول به تمرین بوده و در بازی با قطر می‌تواند حضور داشته باشد.

با توجه به اهمیت این بازی، به نظر می‌رسد استفاده از باتجربه‌ترها در اولویت کادر فنی ایران باشد. ترکیب تیم ملی مقابل قطر اینطور پیش‌بینی می‌شود:

علیرضا بیرانوند، آریا یوسفی، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، مهدی قایدی (محمد محبی)، علیرضا جهانبخش (علی قلی‌زاده)، سردار آزمون و مهدی طارمی.

اگر نگاهی به عملکرد تیم ایران در 5 بازی گذشته بیندازیم، متوجه می‌شویم که تیم ایران 3 برد و 2 مساوی کسب کرده است. در حالی که تیم قطر در 5 بازی آخر خود 2 مساوی، 2 برد و 1 باخت را از آن خود کرده است.

رقابت‌ های ایران و قطر در بازی های گذشته

پخش زنده فوتبال ایران قطر 2024
پخش زنده فوتبال ایران قطر 2024

به قطع رقابت میان ایران و قطر بسیار حساس و دشوار است؛ البته مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر، معتقد است، پیروزی‌شان مقابل قرقیزستان انگیزه زیادی به آن‌ها داده است. آخرین بازی ایران و قطر نیز در جام ملت‌های آسیا بود که ایران با نتیجه 2 بر 3 بازی را به قطری‌ها واگذار کرد و باعث شد ایران جام قهرمانی آسیا را از دست بدهد. البته این تنها برد تیم قطر مقابل ایران بود و در چهار بازی قبل‌تر ایران هم‌چنان پیروز میدان بوده است و همین امر قطری‌ها را نگران کرده است. جالب است بدانید، حساسیت این بازی به قدری زیاد است که تمامی بلیت‌های درنظر گرفته شده برای دیدار حساس ایران و قطر به فروش رفت و اصطلاحا سولد اوت شد.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال ایران و قطر چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم ایران و قطر نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

برای تماشای سایر مسابقات فوتبال بر روی لینک زیر کلیک کنید

فام اسپورت