پخش زنده فولاد و استقلال 18 آذر 1402

پخش زنده فولاد و استقلال 18 آذر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده فولاد و استقلال 18 آذر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده فولاد و استقلال 18 آذر 1402

پخش شبکه ورزش

سایت fam.ir برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم فولاد و استقلال را روز شنبه به تاریخ 18 آذر (9 دسامبر 2023) در ساعت  17:45، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار فولاد و استقلال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته فولاد و استقلال در سری دیدارهای لیگ برتر

پخش زنده فولاد و استقلال 18 آذر 1402
پخش زنده فولاد و استقلال 18 آذر 1402

در هفته دوازدهم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم فولاد و استقلال، در استادیوم فولاد آرنا و با قضاوت علی اصغر مومنی، به مصاف یکدیگر می‌روند.  

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم استقلال، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 3 برد و 2 نتیجه مساوی کسب کرده است. تیم استقلال در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم ذوب آهن قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه مساوی تک گل خاتمه دهد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم فولاد نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 2 برد و 3 باخت به‌ دست آورده است. تیم فولاد در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم تراکتور قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 2 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

پخش زنده فولاد و استقلال 18 آذر 1402
پخش زنده فولاد و استقلال 18 آذر 1402

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که دو تیم 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این بازی‌ها تیم استقلال 3 بار پیروز میدان بوده است و دو بار هم نتیجه مساوی کسب کرده‌اند.

 بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز شنبه به نفع تیم استقلال تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم فولاد طی 9 بازی، با کسب  9 امتیاز و تفاضل 13- گل، در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم استقلال، طی 10 بازی با کسب 23 امتیاز و تفاضل 9 گل، در رده اول جدول جای گرفته‌ است.

آبی پوشان برای حفظ صدرنشینی و کسب روحیه بالا پیش از دربی پایتخت، به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند. جواد نکونام در این فصل نشان داده که برای هر بازی سورپرایز خاصی دارد و ممکن است که تیمش را برای بازی امروز با دو تغییر روانه میدان کند و شاید هم همان ترکیب دیدار قبل برابر ذوب آهن را روانه میدان کند.

جالب است بدانید، کاپیتان استقلال مأموریت سختی در اهواز دارد و به دنبال کلین شیت است. سیدحسین حسینی قصد دارد از آخرین فرصت‌هایش پیش از آغاز جام ملت‌ها نهایت استفاده را ببرد تا شانس حضور در ترکیب تیم ملی را به دست بیاورد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم فولاد و استقلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم فولاد و استقلال نیز ساعت 17:45 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV