پخش زنده منچسترسیتی مقابل سویا 25 مرداد 1402

پخش زنده منچسترسیتی مقابل سویا 25 مرداد 1402

در این صفحه لینک پخش زنده منچسترسیتی مقابل سویا 25 مرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچسترسیتی مقابل سویا 25 مرداد 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی، سوپر کاپ اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچسترسیتی و سویا را روز چهارشنبه به تاریخ 25 مرداد (16  آگوست 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات سوپر کاپ اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچسترسیتی و سویا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته منچسترسیتی و سویا در سری دیدارهای سوپر کاپ اروپا

در این سری از دیدارهای سوپر کاپ اروپا، دو تیم ذوب منچسترسیتی و سویا، در ورزشگاه جورجیوس، به مصاف یکدیگر می‌روند.   

پخش زنده منچسترسیتی مقابل سویا 25 مرداد 1402
پخش زنده منچسترسیتی مقابل سویا 25 مرداد 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

سویا به عنوان پادشاه لیگ اروپا قرار است برای هفتمین بار در این رقابت حاضر شود (یک قهرمانی و پنج شکست)، حریف آن‌ها اما برای اولین بار مجوز حضور در سوپرکاپ را به دست آورده است.

منچسترسیتی پس از اولین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با هدف اولین قهرمانی در سوپرکاپ راهی آتن شده تا به پروژه پر کردن همه جاهای خالی در ویترین افتخارات باشگاه ادامه دهد.

سیتی فصل قبل فاتح لیگ قهرمانان شد و حالا برای کسب دومین عنوان اروپایی سال 2023 خود خیز بر می‌دارد.

کوین دی بروین، برناردو سیلوا و روبن دیاز سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی منچسترسیتی در این دیدار نخواهند بود. داور فرانسوی فصل گذشته 33 بازی را قضاوت کرد و 129 کارت زرد و 6 کارت قرمز نشان داد. لتکسیه قبلا هرگز برای منچسترسیتی را قضاوت نکرده، اما در ماه مارس دیدار سویا و فنرباغچه در لیگ اروپا را قضاوت کرد.

تانگی نیانزو از تیم سویا هم از دیگر غایبان این بازی است.

این داور 34 ساله در فصل گذشته قضاوت چند بازی از لیگ قهرمانان اروپا از جمله بازی بین رئال مادرید و چلسی در یک چهارم نهایی را عهده دار بود. سیتی فصل گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سویا را در هر دو بازی رفت و برگشت 4-0 و 3-1 مغلوب کرد و باید دید، می‌تواند آن بردها را تکرار کند یا خیر.

جالب است بدانید، این هشتمین تقابل تیم های انگلیسی و اسپانیایی در سوپرکاپ اسپانیا است. انگلیسی ها چهار بازی را پیروز شده‌‌اند و سهم اسپانیا سه پیروزی بوده است.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم منچسترسیتی و سویا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و سویا چه ساعتی است؟        

ساعت بازی دو تیم منچسترسیتی و سویا نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV