پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 4 شهریور 1402

پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 4 شهریور 1402

در این صفحه لینک پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 4 شهریور 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 4 شهریور 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی لیگ برتر انگلیس، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم  منچستریونایتد و ناتینگهام فارست را روز شنبه به تاریخ 4 شهریور (26 آگوست 2023) در ساعت 17:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچستریونایتد و ناتینگهام فارست برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته منچستریونایتد و ناتینگهام فارست در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

در هفته سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس 2024-2023، دو تیم منچستریونایتد و ناتینگهام فارست، در استادیوم  اولدترافورد، به مصاف یکدیگر می‌روند.     

پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 4 شهریور 1402
پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 4 شهریور 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم منچستریونایتد، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، تاکنون 2 برد، 2 باخت و 1 نتیجه مساوی به دست آورده است. تیم  منچستریونایتد در بازی گذشته خود، طی مسابقات لیگ برتر، مقابل تیم تاتنهام قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 2 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم ناتینگهام فارست نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 1 برد، 3 باخت و 1 نتیجه مساوی به‌ دست آورده است. تیم ناتینگهام فارست در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر، مقابل تیم شفیلد یونایتد قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 2 بر 1، از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم 4 بازی اخیر این دو تیم، را، با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که در این بازی‌ها، تیم منچستریونایتد ، همواره پیروز میدان بوده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز شنبه به نفع تیم  منچستریونایتد تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

شیاطین سرخ پس از یک پیروزی و یک شکست، به دلیل عملکرد دور از انتظار خود در بحث عملکرد تیمی، تحت فشار رسانه‌ها و طرفداران قرار دارند. شاگردان تن هاخ در حالی مقابل رقیب خود قرار می‌گیرند که میسون مانت و لوک شاو را به دلیل مصدومیت در کنار خود نخواهند دید.

در حالی که، ناتینگهام فارست پس از شکست هفته اول مقابل آرسنال، بازی دوم را به صورت دراماتیکی مقابل شفیلد یونایتد پیروز شدند. استیو کوپر که حالا آنتونی الانگا، وینگر سابق منچستریونایتد، را در ترکیب تیمش می‌بیند، تلاش خواهد کرد تا عملکرد فوق‌العاده اریک تن هاخ در اولدترافورد را به پایان برساند.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم منچستریونایتد و ناتینگهام فارست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و ناتینگهام فارست چه ساعتی است؟              

ساعت بازی دو تیم منچستریونایتد و ناتینگهام فارست نیز ساعت 17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید. 

IPTV