پخش زنده نساجی مازندران مقابل گل گهرسیرجان 2 شهریور 1402

پخش زنده نساجی مازندران مقابل گل گهرسیرجان 2 شهریور 1402

در این صفحه لینک پخش زنده نساجی مازندران مقابل گل گهرسیرجان 2 شهریور 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده نساجی مازندران مقابل گل گهرسیرجان 2 شهریور 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم نساجی مازندران و گل گهرسیرجان را روز پنج‌شنبه به تاریخ 2 شهریور (24 آگوست 2023) در ساعت 20:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار نساجی مازندران و گل گهرسیرجان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته نساجی مازندران و گل گهرسیرجان در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته سوم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم نساجی مازندران و گل گهرسیرجان، در استادیوم شهید وطنی، به مصاف یکدیگر می‌روند.  

پخش زنده نساجی مازندران مقابل گل گهرسیرجان 2 شهریور 1402
پخش زنده نساجی مازندران مقابل گل گهرسیرجان 2 شهریور 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم نساجی مازندران، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، تاکنون 3 نتیجه مساوی و 2 باخت کسب کرده است. تیم نساجی مازندران در بازی گذشته خود، از سری بازی‌های لیگ برتر، مقابل تیم مس رفسنجان قرار گرفت و سرانجام موفق شد بازی را با نتیجه مساوی تک گل زده خاتمه دهد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم گل گهرسیرجان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 1 برد، 1 نتیجه مساوی و 3 باخت به‌ دست آورده است. تیم گل گهرسیرجان در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم پیکان قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه مساوی بدون گل زده خاتمه دهد.

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که این دو تیم 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و در این بازی‌ها تیم گل گهرسیرجان، 2 بار پیروز میدان بوده، تیم نساجی مازندران هم، 2 بار برد را از آن خود کرده است و 1 بار هم نتیجه مساوی به دست آورده‌اند. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز پنج‌شنبه به نفع تیم پرسپولیس تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم نساجی مازندران با کسب 2 امتیاز و بدون تفاضل گل، در رده یازدهم جدول لیگ برتر و تیم گل گهرسیرجان با کسب 4 امتیاز و تفاضل 3 گل، در رده پنجم جدول جای گرفته‌اند. داوری این بازی را پیام حیدری برعهده دارد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم نساجی مازندران و گل گهرسیرجان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و گل گهرسیرجان چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم نساجی مازندران و گل گهرسیرجان نیز ساعت  20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV