پخش زنده هلند و ترکیه 2024

پخش زنده هلند و ترکیه

در این صفحه لینک پخش زنده هلند و ترکیه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

🔻 پخش زنده شبکه سه 🔻

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی یورو 2024، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی هلند و ترکیه را روز ‌شنبه به تاریخ 16 تیر (6 جولای 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات یورو 2024، این بار بین دو تیم پرطرفدار هلند و ترکیه برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته هلند و ترکیه  

پخش زنده هلند و ترکیه
پخش زنده هلند و ترکیه

در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 ، دو تیم هلند و ترکیه، در ورزشگاه المپیااشتادیون شهر برلین به مصاف یکدیگر می‌روند.

اگر به بازی‌های گذشته این دو تیم نیم نگاهی داشته باشیم، به این نتیجه می‌رسیم که ترکیه تا رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است و در کمال ناباوری تیم هلند در بازی های ابتداییش موفق نشد انتظارات را برآورده کند ولی به هر شکلی که بود توانست صعود کند.

تیم‌های ترکیه و هلند، برخلاف نظر بسیاری از کارشناسان صلاحیت حضور در میان چهار تیم برتر را نداشتند؛ اما از آن‌جایی که در فوتبال علاوه بر مهارت، شانس هم بسیار دخیل است، در مرحله یک چهارم نهایی شاهد تقابل این دو تیم خواهیم بود.

هلند در یورو 2024

پخش زنده هلند و ترکیه
پخش زنده هلند و ترکیه

هلند در مرحله گروهی، پایین‌تر از فرانسه و اتریش در رتبه سوم قرار گرفت و به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم به دور حذفی صعود کرد و موفق شد تا در مرحله یک هشتم نهایی عملکرد متفاوتی از خود نشان دهد. شاگردان رونالد کومان در آخرین بازی خود مقابل رومانی قرار گرفتند و با 3 گل زده توانستند به فینال مسابقات یورو 2024 نزدیکتر شوند.

هلند برای رسیدن به نیمه ‌نهایی مسیر خوبی را در پیش گرفته است و این تیم اگر عملکردی مشابه با دیدار مقابل رومانی داشته باشد، برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر تورنمنت بعد از ۲۰ سال شانس خوبی خواهد داشت.

جالب است بدانید، هلند و ترکیه تاکنون 14 دیدار داشته‌اند که در این دیدارها نارنجی‌ها ۶ برد داشته‌اند، قرمزها ۴ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و ۴ بازی هم مساوی شده است؛ البته در تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های اروپا این اولین دیدارشان است.

ترکیه در یورو 2024

تیم ملی ترکیه هم در آخرین بازی خود مقابل اتریش قرار گرفت؛ البته در این بازی، عملکردی رضایت‌بخش نداشت و اگر نقش آفرینی دروازه‌بانش در لحظات آخر نبود، شاید تیم ملی اتریش در جایگاه او قرار گرفته بود. مونتلای ایتالیایی در حال حاضر مربیگری تیم ترکیه را برعهده دارد و امیدواریم که با استفاده از ترکیبات درست، بتواند در این بازی هم عملکری موفق از خود نشان دهد.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال ترکیه و هلند چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم ترکیه و هلند نیز ساعت  22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV