پخش زنده والیبال ایران مقابل ژاپن 4 شهریور 1402

پخش زنده والیبال ایران مقابل ژاپن 4 شهریور 1402

در این صفحه لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل ژاپن 4 شهریور 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل ژاپن 4 شهریور 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به  بازی‌های والیبال، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی والیبال دو تیم ایران و ژاپن را روز شنبه به تاریخ 4 شهریور (26 آگوست 2023) در ساعت 18:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران والیبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و ژاپن برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر وضعیت دو تیم والیبال ایران و ژاپن

تیم ملی والیبال ایران برای کسب پنجمین قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن، در سالن غدیر ارومیه می رود. تیم ملی والیبال ایران در نیمه نهایی قهرمانی آسیا به مصاف چین رفت و در سه ست پیاپی این تیم را از میدان خارج کرد و به فینال راه یافت. پیش از این دیدار هم، ژاپنی‌ها در یک بازی حساس و جذاب 3 بر 1 قطر را شکست داد. ژاپن برای چهاردهمین بار و ایران برای هفتمین بار به فینال راه یافتند.

پخش زنده والیبال ایران مقابل ژاپن 4 شهریور 1402
پخش زنده والیبال ایران مقابل ژاپن 4 شهریور 1402

ایران و ژاپن در قرن ۲۱ در زمینه ورزش والیبال بسیار افتخار آفرین بوده اند.

 ایران که در قرن ۲۱ برای مرتبه هفتم در فینال حضور دارد از ۶ مرتبه گذشته ۳ فینال را با ژاپن بازی کرده که حاصل آن ۱ طلا و ۲ نقره بوده و ژاپن نیز تاکنون ۴ مدال طلا کسب کرده است که البته ۲ مدال طلای آن را در ازای بازی با ایران به دست آورده است.

 نکته جالب آن که سال ۲۰۱۵ ژاپن ایران را در تهران برد و طلا گرفت و سال ۲۰۲۱ ایران در ژاپن میزبان را برد قهرمان شد؛ حالا باید دید پنجمین طلا به ایران خواهد رسید یا آمار طلاهای ژاپن دورقمی خواهد شد.

صابر کاظمی قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که پس از یک سال غیبت دوباره در یک تورنمنت ملی ایران را همراهی می ‌کند، دیشب و در بازی با چین پس از آن که به جای امین اسماعیل نژاد وارد زمین شد توانست با باز کردن گره مسابقه باعث پیروزی تیم عطایی شود. این قطر پاسور جوان ایران که در اواسط ست دوم بازی دیشب برابر چین وارد زمین شد نشان داد هیچ فرقی با صابر کاظمی مسابقات سال قبل که ارزشمندترین بازیکن تورنمنت شد، ندارد و همچنان می‌تواند ستاره اول تیم ملی باشد. او بارها با آبشارها و خصوصا سرویس های خود تیم ملی والیبال چین را اذیت کرد.

حالا با این عملکرد درخشان صابر کاظمی کار برای بهروز عطایی برای انتخاب از بین او و امین اسماعیل نژاد کمی سخت شده و باید دید کدام یک از این دو در ترکیب اصلی قرار میگیرند و ماشین امتیاز گیری ایران خواهند شد‌.

تیم ملی والیبال ایران در برابر ژاپن به یک قطر پاسور سرحال آماده نیاز دارد و امین اسماعیل نژاد و صابر کاظمی هرکدام در ترکیب قرار بگیرند باید با تمام توان خود دفاع  ژاپنی ها را بشکافند و امتیاز گیری کنند.

زمان پخش بازی تیم‌های والیبال ایران و ژاپن چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم والیبال ایران و ژاپن نیز ساعت 18:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید. 

IPTV