پخش زنده پرسپولیس و الدحیل قطر 14 آذر 1402

پخش زنده پرسپولیس و الدحیل قطر 14 آذر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده پرسپولیس و الدحیل قطر 14 آذر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پرسپولیس و الدحیل قطر 14 آذر 1402

پخش زنده بازی

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های لیگ قهرمانان آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر را روز سه‌شنبه به تاریخ 14 آذر (5 دسامبر 2023) در ساعت 19:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و الدحیل قطر برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

پرسپولیس و الدحیل قطر در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

پخش زنده پرسپولیس و الدحیل قطر 14 آذر 1402
پخش زنده پرسپولیس و الدحیل قطر 14 آذر 1402

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه، ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الدحیل قطر خواهند رفت.

در این بازی تیم الدحیل با گالتیه، سرمربی جدیدش در ورزشگاه آزادی به میدان می‌آید و مقابل هواداران  پرسپولیسی کار سختی در پیش خواهد داشت. گالتیه سرمربی اسبق پاری سن ژرمن بود و حالا مقابل یحیی گل محمدی و شاگردانش قرار گرفته است. منتظریم، ببینیم این مربی گران قیمت فرانسوی چه تغییراتی در شیوه بازی الدحیل ایجاد کرده است.

نگاهی به وضعیت دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر

پخش زنده پرسپولیس و الدحیل قطر 14 آذر 1402
پخش زنده پرسپولیس و الدحیل قطر 14 آذر 1402

 و اما اگر بخواهیم درباره وضعیت تیم پرسپولیس صحبت کنیم، باید گفت قرمز پوشان پرسپولیسی برای صعود، به هیچ وجه نباید مقابل الدحیل امتیاز از دست بدهد. از سویی دیگر، تیم های دیگر در گروه های مختلف، باید طبق میل پرسپولیس نتیجه بگیرند. قوانین صعود در این دوره لیگ قهرمانان آسیا پیچیده شده و همه تیم های دوم گروه ها صعود نخواهند کرد. تنها سه تیم برتری که جایگاه دوم گروه‌های A تا E را به دست آورده‌اند، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی می‌شوند و دو تیم دیگری که به رتبه دوم رسیده‌اند، با ادامه رقابت‌ها وداع خواهند کرد.

پرسپولیس در بازی رفت، موفق به شکست الدحیل در قطر شد و زمینه اخراج هرنان کرسپو را فراهم کرد.

الدحیل در حال حاضر با 4 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و شانسی برای صعود ندارد. بنابراین بازیکنان الدحیل فقط برای حفظ آبرو و اعتبارشان در این مستطیل سبز مقابل تیم پرسپولیس بازی می‌کنند وگرنه انگیزه دیگری برای برد نخواهند داشت. این تیم سه باخت دارد که دو شکست مقابل النصر عربستان و یک باخت هم از پرسپولیس متحمل شده است.

پرسپولیس و الدحیل 

پرسپولیس اما 8 امتیازی است و تساوی بد موقع مقابل استقلال تاجیکستان کار این تیم را برای صعود دشوار کرده است. در حال حاضر تیم‌های پاختاکور ازبکستان و شارجه امارات رقیب های اصلی پرسپولیس برای صعود هستند.

پرسپولیس و الدحیل تاکنون ۹ بار مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که حاصل آن ۴ پیروزی برای هر یک از دو تیم و یک تساوی بوده است. ۱۶ توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که نیمی‌از آن سهم سرخ‌پوشان و نیمی‌دیگر از آن شوالیه‌ها بوده است.

این دیدار سی‌امین رویارویی پرسپولیس با تیم‌های قطری خواهد بود. پرسپولیسی‌ها در ۲۹ بازی قبلی، صاحب ۱۵ پیروزی، پنج تساوی و ۹ شکست شده‌اند. در این مدت سرخ‌ها ۴۴ توپ را وارد دروازه‌ تیم‌های قطری کرده‌اند و ۳۳ بار چارچوب خود را باز شده دیده‌اند.

ترکیب پرسپولیس و الدحیل

وحید امیری به احتمال فراوان در بازی فردا شب به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود اما سعید صادقی که از ابتدا در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. امید عالیشاه هم شاید به ترکیب اصلی برگردد. شهاب زاهدی با 4 گل زده بهترین گلزن سرخپوشان است.

در آنسوی میدان فیلیپ کوتینیو، روبن سمدو و ادمیلسون جونیور  سه ستاره سرشناس الدحیل به دلیل مصدومیت و محرومیت مقابل پرسپولیس غایب خواهند بود.

پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل الدحیل می‌تواند جشن صعود را با حضور هوادارانش برگزار کند.

زمان بازی پرسپولیس و الدحیل قطر چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV