پخش زنده چلسی و لوتون 3 شهریور 1402

پخش زنده چلسی و لوتون 3 شهریور 1402

در این صفحه لینک پخش زنده چلسی و لوتون 3 شهریور 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده چلسی و لوتون 3 شهریور 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی لیگ برتر انگلیس، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم چلسی و لوتون را روز جمعه به تاریخ 3 شهریور (25 آگوست 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار چلسی و لوتون برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته چلسی و لوتون در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

در هفته سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس 2024-2023، دو تیم چلسی و لوتون، در استادیوم استمفوردبریج، به مصاف یکدیگر می‌روند.   

پخش زنده چلسی و لوتون 3 شهریور 1402
پخش زنده چلسی و لوتون 3 شهریور 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم لوتون، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، تاکنون 2 برد، 2 باخت و 1 نتیجه مساوی به دست آورده است. تیم  لوتون در بازی گذشته خود، طی مسابقات لیگ برتر، مقابل تیم برایتون قرار گرفت و سرانجام موفق شد، تا این بازی را با نتیجه 4 بر 1 از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم چلسی نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 1 برد، 1 باخت و 3 نتیجه مساوی به‌ دست آورده است. تیم چلسی در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر، مقابل تیم وستهم قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 3 بر 1، به تیم حریف واگذار کرد.

اگر بخواهیم 2 بازی اخیر این دو تیم، را، با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که در این بازی‌ها، تیم چلسی، هر دو بار پیروز میدان بوده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز جمعه به نفع تیم  چلسی تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

تیم مائوریسیو پوچتینو با مصدومان پرتعداد پا به این مسابقه می‌گذارد و در روزهای گذشته چوکوئمکا و میخایلو مودریک نیز به جمع مصدومان آنها اضافه شدند. چلسی امیدوار بود در فصل جاری به ناکامی‌های فصل ۲۳-۲۰۲۲ پایان دهد اما این فصل برای پوچتینو چندان ایده‌آل آغاز نشد. گفتنی است، دیدار هفته گذشته شاگردان راب ادواردز، به دلیل تعمیرات استادیوم لوتون تاون به تعویق افتاد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم چلسی و لوتون، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال چلسی و لوتون چه ساعتی است؟              

ساعت بازی دو تیم چلسی و لوتون نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید. 

IPTV