پخش زنده استقلال- السد + تماشای رایگان

پخش زنده استقلال- السد + تماشای رایگان

در این صفحه لینک پخش زنده استقلال- السد + تماشای رایگان با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پخش زنده استقلال- السد

🔻 پخش زنده شبکه ورزش 🔻

 

 

سایت fam.ir برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های بین‌المللی، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم استقلال و السد را روز دو‌شنبه به تاریخ 9 مهر (30 سپتامبر 2024) در ساعت 19:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ نخبگان آسیا، این بار بین دو تیم استقلال و السد برگزار می‌شود. بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر وضعیت بازی‌های گذشته استقلال و السد

در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا 2024، دو تیم استقلال و السد، در قطر و در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم استقلال در اولین بازی خود، عملکرد بسیار درخشانی از خود نشان داد و موفق شد تا با نتیجه پرگل سه بر صفر الغرافه قطر را شکست دهد. با این بازی، آبی پوشان موفق شدند تا 3 امتیازی بازی را کسب کرده و با تفاضل گل 3+ در صدر جدول قرار گرفتند.

پخش زنده استقلال- السد + تماشای رایگان
پخش زنده استقلال- السد + تماشای رایگان

السد در 4 سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا 3 بار در مرحله گروهی و یک ‌بار در مرحله یک‌ هشتم نهایی حذف شد. این تیم قطری در این فصل هم واکنش نامطلوبی از خود نشان داده است و با دریافت 13 گل در 6 بازی ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ ستارگان را به خود اختصاص داده است. تیم السد در هفته اول لیگ نخبگان آسیا مقابل العین امارات قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید. به همین خاطر باشگاه السد از یک هفته گذشته در حال کمپین زدن برای پر کردن ورزشگاه خود برای بازی با استقلال است ولی باید دید واکنش هواداران ناراضی چیست؟

تیم استقلال بعد از شکست یک بر صفر استقلال در دربی تهران عازم قطر شد و در واقع این شکست مقابل تیم پرسپولیس باعث شد تا هواداران نسبت به جواد نکونام و کادر مدیریتی باشگاه استقلال واکنش نشان دهند. در صورت باخت در این بازی می‌توان خروج نکونام را تنها گزینه باقی مانده برای کادر مدیریتی استقلال ارزیابی کرد.

با این اوصاف بازی استقلال با السد می‌تواند تکلیف نهایی ماندن یا رفتن دو مربی را روشن کند.

ترکیب احتمالی تیم استقلال و داوری برای بازی با السد قطر

بازیکنان احتمالی تیم استقلال در بازی با السد قطر به شرح زیر است:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، محمدحسین اسلامی، جلال ‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی

تیم داوری دیدار حساس السد و استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا عبارتند از:

داور وسط این بازی بر عهده کیم جونگ هیوک از کره جنوبی است. کمک‌های او نیز هموطنانش پارک کیونیونگ و ژانگ جونگپیل خواهند بود. عمر مبارک الیعقوبی از عمان به عنوان داور چهارم این بازی حضور خواهد داشت.

پخش زنده استقلال- السد + تماشای رایگان
پخش زنده استقلال- السد + تماشای رایگان

برای نظارت بر سیستم کمک داور ویدیویی (VAR)، چائه سانگیئوپ از کره جنوبی به عنوان کمک داور ویدیویی و لی سئول‌جی به عنوان دستیار وی فعالیت خواهند کرد.

در واقع بازی روز دوشنبه، برای هر دو تیم استقلال و السد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بازیکنان تمام تلاش خود را میکنند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال استقلال و السد چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم استقلال و السد نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دو‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV