پخش زنده انگلیس و سوئیس 2024

🔻 پخش زنده شبکه سه 🔻

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی یورو 2024، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی انگلیس و سوئیس را روز ‌شنبه به تاریخ 16 تیر (6 ژولای 2023) در ساعت 19:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات یورو 2024، این بار بین دو تیم پرطرفدار انگلیس و سوئیس برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته انگلیس و سوئیس  

پخش زنده انگلیس و سوئیس  
پخش زنده انگلیس و سوئیس

در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 ، دو تیم انگلیس و سوئیس، در استادیوم دوسلدورف‌آرنا به مصاف یکدیگر می‌روند. داوری این بازی را داور ایتالیایی دنیله اورساتو برعهده دارد.

عملکرد تیم انگلیس در یورو 2024

تیم انگلیس بدون داشتن ترکیب و سبک بازی مشخص و در شرایط سخت موفق شد تا وارد مسابقات یورو 2024 شود. سه شیرها در بازی اول خود مقابل صربستان قرار گرفتند و با یک بازی کاملا محتاطانه موفق شدند تا با پیروزی 1 بر 0 وارد دور بعد شود؛ اما در بازی خود با تیم دانمارک خیلی خوش‌شانس نبود و با ارائه یک بازی بد توانست با تساوی تک گل زده، بازی را به پایان برساند.

در هفته آخر و در بازی با تیم اسلوونی، شاگردان گرت ساوتگیت باز هم مانند یک قهرمان رفتار نکردند و این بار بازی را با تساوی بدون گل خاتمه دادند.

انگلیس در مرحله یک‌هشتم به مصاف اسلواکی رفت و تا آستانه حذف از جام هم پیش رفت؛ تا این‌که جود بلینگام بازی را به وقت‌های اضافه برد تا در نهایت گل هری کین منجر به پیروزی 2-1 سه‌شیرها شود.

به‌همین دلیل گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار با سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا 2024 تاکتیک تیمش را تغییر می‌دهد. سه مدافعی که می‌توانند در ترکیب اصلی ایفای نقش کنند، شامل عزری کنسا، جان استونز و کایل واکر خواهند بود.

عملکرد تیم سوئیس در یورو 2024

پخش زنده انگلیس و سوئیس  
پخش زنده انگلیس و سوئیس

سوئیس در بازی اول خود مقابل مجارستان قرار گرفت و موفق شد در این بازی به برتری 1 بر 3 برسد. در بازی دوم خود مقابل اسکاتلند با تساوی تک گل قرار گرفت.

بازی با آلمان نقطه عطف تیم مورات یاکین بود و موفق شد با کسب نتیجه مساوی در مسیر فینال قرار گیرد. در مرحله یک‌ هشتم، آن‌ها به راحتی توانستند با نتیجه 2 بر 0 ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی را از مقابل خود بردارند و مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

جالب است بدانید، این اولین دیدار دو تیم بزرگ سوئیس و فرانسه نیست. این دو تیم تاکنون در یک تورنمنت بزرگ و سه بار در رقابت‌های یورو به مصاف هم رفته‌اند. انگلیس در جام جهانی ۱۹۵۴ با نتیجه ۲-۰، در یورو ۲۰۰۴ با نتیجه ۳-۰ پیروز شد و در یورو ۱۹۹۶ بازی با تساوی 1-1 همراه شد.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال انگلیس و سوئیس چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم انگلیس و سوئیس نیز ساعت  19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از

پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV