پخش زنده بایر لورکوزن مقابل آربی لایپزیش 28 مرداد 1402

پخش زنده بایر لورکوزن مقابل آربی لایپزیش 28 مرداد 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بایر لورکوزن مقابل آربی لایپزیش 28 مرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بایر لورکوزن مقابل آربی لایپزیش 28 مرداد 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی بوندسلیگا آلمان، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم بایر لورکوزن و آربی لایپزیش را روز شنبه به تاریخ 28 مرداد (19 آگوست 2023) در ساعت 17:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات بوندسلیگا آلمان، این بار بین دو تیم پرطرفدار بایر لورکوزن و آربی لایپزیش برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته بایر لورکوزن و آربی لایپزیش در سری دیدارهای بوندسلیگا آلمان

در هفته اول، از این دوره مسابقات بوندسلیگا آلمان، دو تیم بایر لورکوزن و آربی لایپزیش، به مصاف یکدیگر می‌روند.   

پخش زنده بایر لورکوزن مقابل آربی لایپزیش 28 مرداد 1402
پخش زنده بایر لورکوزن مقابل آربی لایپزیش 28 مرداد 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم بایر لورکوزن، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، تاکنون 2 باخت و 3 برد به دست آورده است. تیم بایر لورکوزن در بازی گذشته خود، طی یک بازی جام حذفی آلمان، مقابل تیم اوتنسن قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه پرگل 8 بر 0 از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم آربی لایپزیش نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 2 باخت و 3 نتیجه مساوی به‌ دست آورده است. تیم آربی لایپزیش در بازی گذشته خود در سوپر کاپ آلمان، مقابل تیم بایرن مونیخ قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا بازی را با نتیجه 3 بر 0 از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم، با یکدیگر را بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که در این بازی‌ها، تیم آربی لایپزیش، 3 بار پیروز میدان بوده است و تیم بایر لورکوزن هم، 2 بار، برد را از آن خود کرده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز شنبه به نفع تیم آربی لایپزیش تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

مارکو روزه، سرمربی تیم آربی لایپزیش، می‌گوید شاگردانش در بازی سوپرکاپ آلمان مقابل بایرن مونیخ نشان دادند که این فصل چه قدر قوی بازی می‌کنند. البته بازیکنان تیم بایر لورکوزن، در این فصل با قدرت زیاد در زمین حاضر شده‌اند.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم بایر لورکوزن و آربی لایپزیش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال بایر لورکوزن و آربی لایپزیش چه ساعتی است؟              

ساعت بازی دو تیم بایر لورکوزن و آربی لایپزیش نیز ساعت 17:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV