پخش زنده بایرن مونیخ مقابل وردربرمن 27 مرداد 1402

پخش زنده بایرن مونیخ مقابل وردربرمن 27 مرداد 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بایرن مونیخ مقابل وردربرمن 27 مرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بایرن مونیخ مقابل وردربرمن 27 مرداد 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی بوندسلیگا آلمان، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم بایرن مونیخ و وردربرمن را روز جمعه به تاریخ 27 مرداد (18 آگوست 2023) در ساعت 22:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات بوندسلیگا آلمان، این بار بین دو تیم پرطرفدار بایرن مونیخ و وردربرمن برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته بایرن مونیخ و وردربرمن در سری دیدارهای بوندسلیگا آلمان

در هفته اول، از این دوره مسابقات بوندسلیگا آلمان، دو تیم بایرن مونیخ و وردربرمن، در ورزشگاه وزر اشتادیون، به مصاف یکدیگر می‌روند.  

پخش زنده بایرن مونیخ مقابل وردربرمن 27 مرداد 1402
پخش زنده بایرن مونیخ مقابل وردربرمن 27 مرداد 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم بایرن مونیخ، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، تاکنون 2 باخت و 3 برد به دست آورده است. تیم بایرن مونیخ در بازی گذشته خود، طی یک بازی سوپر کاپ آلمان، مقابل تیم لایپزیش قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 3 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم وردربرمن نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 2 باخت و 3 نتیجه مساوی به‌ دست آورده است. تیم وردربرمن در بازی گذشته خود در جام حذفی آلمان، مقابل تیم ویکتوریا کلن قرار گرفت و سرانجام بازی را با نتیجه 3 بر 2 به تیم حریف واگذار کرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم، با یکدیگر را بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که در این بازی‌ها، تیم بایرن مونیخ، 4 بار پیروز میدان بوده است و 1 بار هم برای دو تیم، نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز جمعه به نفع تیم بایرن مونیخ تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

این صد و سیزدهمین بازی میان بایرن مونیخ و وردربرمن در تاریخ بوندسلیگا است و هیچ بازی دیگری در تاریخ این لیگ به اندازه برگزار نشده است. بایرن با 26 باخت مقابل وردربرمن تنها مقابل بروسیا مونشن گلادباخ با 28 باخت، شکست‌های بیش‌تری داشته است. از طرفی بیش‌ترین شکست برمن در تاریخ بوندسلیگا نیز مقابل رقبای مونیخی‌شان بوده است. بایرن مونیخ در 31 بازی پیشین خود مقابل وردربرمن شکست نخورده است.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم بایرن مونیخ و وردربرمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و وردربرمن چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم بایرن مونیخ و وردربرمن نیز ساعت 22:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV