پخش زنده منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون 23 مرداد 1402

پخش زنده منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون 23 مرداد 1402

در این صفحه لینک پخش زنده منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون 23 مرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون 23 مرداد 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی لیگ برتر انگلیس، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچستریونایتد و ولورهمپتون را روز دو‌شنبه به تاریخ 23 مرداد (14 آگوست 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچستریونایتد و ولورهمپتون برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته منچستریونایتد و ولورهمپتون در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

در هفته اول مسابقات لیگ برتر انگلیس 2024-2023، دو تیم منچستریونایتد و ولورهمپتون، در استادیوم اولدترافورد، به مصاف یکدیگر می‌روند. 

پخش زنده منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون 23 مرداد 1402
پخش زنده منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون 23 مرداد 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم منچستریونایتد، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، تاکنون 1 برد، 3 باخت و 1 نتیجه مساوی به دست آورده است. تیم منچستریونایتد در بازی گذشته خود، طی یک بازی دوستانه، مقابل تیم اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و سرانجام موفق شد، تا این بازی را با نتیجه مساوی تک گل خاتمه  دهد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم ولورهمپتون نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 2 برد و 3 نتیجه مساوی به‌ دست آورده است. تیم ولورهمپتون در بازی گذشته خود طی یک بازی دوستانه، مقابل تیم رن قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه  3  بر 1 از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم، را، با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که در این بازی‌ها، تیم منچستریونایتد، 4 بار پیروز میدان بوده است و تیم ولورهمپتون هم، 1 بار، نتیجه برد را از آن خود کرده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز دوشنبه به نفع تیم  منچستریونایتد تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

منچستریونایتد روز دوشنبه فصل خود را در لیگ برتر مقابل ولورهمپتون آغاز می‌کند و لیساندرو مارتینز نقش کلیدی ایفا خواهد کرد. مارتینز در صحبت‌هایش گفته است که بازیکنان حاضر در رختکن منچستریونایتد تشنه موفقیت در فصل جدید هستند.

اریک تن هاخ، فصل اول حضورش در منچستریونایتد را به خوبی پشت سر گذاشت و رابطه بین هواداران و بازیکنان این تیم را احیا کرد. یونایتد به راحتی سهمیه لیگ قهرمانان را بدست آورد و با قهرمانی در جام اتحادیه، به طولانی‌ترین فاصله بین دو قهرمانی در چهل سال گذشته پایان داد. هر چند این تیم در فینال جام حذفی شکست خورد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم منچستریونایتد و ولورهمپتون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و ولورهمپتون چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم منچستریونایتد و ولورهمپتون نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دو‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV